BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Idag berättade jag för min far. Han fick en nappflaska & när han öppnade den sa jag "denna kommer du ha användning för nästa år om allt går bra"
Han grät, jag grät, han kramades, jag kramades och så grät vi lite till & sen skålade. Han med en grogg & jag med Loka hallon ???? sen fick han order att inte säga något då det ännu är väldigt tidigt. Vilket han förstod :) känns skönt att han vet.
Jag startade min morgon med att bara gråta, av okänd anledning.
Efter någon timme när jag gick och kissa började jag blöda, och hållt på hela dagen tillsammans med motvärk/mensvärk
Ingen kraftig värk men den finns där.
Har pratat med bm men de säger bara att man ska vänta och ta ett nytt test om 2 v för att se om jag forfarande är gravid eller inte! :(
Är så himla ledsen, hoppas verkligen inte det är missfall trotts allt
Är bara i 5+2 så stor risk är det ju,
Lycka till allihopa och grattis till era plus, jag hoppas jag också får vara med på er resa med en frisk bebis i magen
De tyckte jag skulle vänta i två veckor ja, för att göra att eget graviditetstest hemma. Men jag kommer åka in till gynakuten antingen under helgen eller i början utav veckan, får överdriva och säga att jag har extrema smärtor sä de måste kolla.
Ska försöka dra ut på det några dagar iallafall så de kan se något ifall de faktiskt finns något kvar där inne.
Så kanske jag kan få ett svar direkt om de finns något levande eller ej, så man kan fortsätta liksom.. det enda man gör just nu är att grubbla över om de kan finnas något eller inte
Ska du vänta 2 veckor?! Senaste jag trodde jag var gravid ( hormonerna spökade för mig) så fick jag "missfall" och då ville dom jag skulle åka in akut...
När man träffar barnmorskan för inskrivning osv. Får man då veta om bebisen lever och mår bra? Alltså går det att kolla utan ett ultraljud (som görs senare)
Ni som har barn, hur fungerar det?
När man träffar barnmorskan för inskrivning osv. Får man då veta om bebisen lever och mår bra? Alltså går det att kolla utan ett ultraljud (som görs senare)
Ni som har barn, hur fungerar det?
Jag plussade för två dagar sedan och är beräknad till 23 maj???? Är dessutom helt ny här på familjeliv så detta är det första jag skriver här men antagligen inte det sista???? Så mkt tankar och funderingar som far runt i huvudet på en nu????
Oj vad mkt frågetecken det blev, skulle varit smileys men det gick nog inte, ja men då vet jag det nu;)
Jag plussade för två dagar sedan och är beräknad till 23 maj???? Är dessutom helt ny här på familjeliv så detta är det första jag skriver här men antagligen inte det sista???? Så mkt tankar och funderingar som far runt i huvudet på en nu????
magen har svällt upp rejält och nu känns det som att det börjar synas.. V7+3. Oj oj hur ska detta sluta. Känns som när jag var i v 14 med sonen ;D