BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hur vanligt är de att Blöda under graviditeten ?? Jag började idag med rosa och har som mensvärk i nedre delen som strålar ut i svanken
Det är inte farligt att ha sex när man är gravid, däremot lätt hänt att man blöder lite efteråt pga sköra slemhinnor som yopas skrev. Ta det chill och fortsätt ligga, det är ju skönt juh!
Hur vanligt är de att Blöda under graviditeten ?? Jag började idag med rosa och har som mensvärk i nedre delen som strålar ut i svanken
Var på toa nu. Ingenting, kom ut en liiiiten liiiten flytning, alltså bara extremt liten på pappret som var knappt färgad, mer åt ljusljus aprikos. Hopps det är från det blod som låg kvar i slidan.
Molande mensvärk.
Det är väl inte farligt att ha samlag när man är gravid?
Känns bättre bara genom att läsa ditt inlägg. Tack!
Går på toa hela tiden fast att det varken gör till eller från.
Att man ska vara så här orolig!
Vill bara att tiden ska gå så att jag vet att det är lugnt.
Det är väl inte farligt att ha samlag när man är gravid?
åh vad jag hoppas ni har rätt tjejer!
Mensvärken har jag haft varje dag ändå är jag rädd nu när den kommer . " känns den annorlunda?" "Kommer det ut ngt nu?" "Ökar inte värken?"
Samtidigt vet vi alla att det bara är tiden som kan utvisa ngt. Ska försöka hålla mig till vecka 7 innan ett VUL och ta ett test till innan dess och så hoppas jag på det bästa. Annars lär ni vara de första som får höra om det;)
åh vad jag hoppas ni har rätt tjejer!
Mensvärken har jag haft varje dag ändå är jag rädd nu när den kommer . " känns den annorlunda?" "Kommer det ut ngt nu?" "Ökar inte värken?"
Samtidigt vet vi alla att det bara är tiden som kan utvisa ngt. Ska försöka hålla mig till vecka 7 innan ett VUL och ta ett test till innan dess och så hoppas jag på det bästa. Annars lär ni vara de första som får höra om det;)