• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • Bebisbubbla

Jag har hört att man kan träna fotboll till v 16 men kanske inte spela matcher pga närkontakt/knuffad osv. Motståndarlaget har ingen hänsyn. Men är ingen expert. :)

• Lssonskan

Hej! Plussade idag och har prel BF i slutet på maj! Första ungen, är vettskrämd och kanske lite glad samtidigt...och snusabstinent! ????

• EvelinaS0403

Var i Ullared idag, även det ännu är tidigt... Så köpte jag hem en del saker. Bodys, nappar, en skallra & filt och sånt. Kändes så overkligt!

• Tussilago6
    Bebisbubbla skrev 2016-09-15 18:58:30 följande:

Jag har hört att man kan träna fotboll till v 16 men kanske inte spela matcher pga närkontakt/knuffad osv. Motståndarlaget har ingen hänsyn. Men är ingen expert. :)

Åh, tack för svaret. Ja matcherna är värst, men träningsmatcher nästan lika illa... Ja jag får se hur det blir, finns ju annan träning att ta till annars. Sista veckan har dock kondisen känts som bortblåst, undra om det beror på graviditeten eller kanske bara förändrat fokus!?
  • Tussilago6
    EvelinaS0403 skrev 2016-09-15 19:49:39 följande:

Var i Ullared idag, även det ännu är tidigt... Så köpte jag hem en del saker. Bodys, nappar, en skallra & filt och sånt. Kändes så overkligt!

Åhh vad roligt med lite shopping!!! *vill också*
  • Tussilago6
    Lssonskan skrev 2016-09-15 19:07:12 följande:

Hej! Plussade idag och har prel BF i slutet på maj! Första ungen, är vettskrämd och kanske lite glad samtidigt...och snusabstinent! ????

Grattis till plusset!! Rätt som det är så kommer föräldraskapet vara det naturligaste i världen, som om det aldrig hade varit på nåt annat sätt innan!
  • Hoppfullatankar
    Anotherone skrev 2016-09-15 13:20:43 följande:

Grattis!!

Jag har också gjort fler än ett test, och när jag var på inskrivning häromdagen gjorde barnmorskan där ett också. Känns bra så att hon inte tror att man luras

Vi fick plus på första aktiva försöket så jag har också svårt att tro det ibland, att man ska ha den lyckan att få bli mamma igen <3

Ja, detta blir vårt 3:e kärleksförklaring. Härligt!
  • Wantakid

Är det någon här som vet priset för ultraljuds bilder?

Nu är det ju flera veckor kvar tills det är dags, men är bara lite nyfiken.

Inte för priset egentligen spelar någon större roll, men är man nyfiken vill man ju veta haha!

• EvelinaS0403
    Tussilago6 skrev 2016-09-15 20:17:16 följande:
    Åhh vad roligt med lite shopping!!! *vill också*
    Ja, de blev bodys, filt, snutte & skallra m.m
Svar på tråden BF maj 2017