BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Vad roligt! Jag med, beräknad till 20 maj. :)
Jag har inte blött ngt mer!!:) *ta i trä* Brösten är
Ömma som vanligt, lite värk från och till i äggstockarna men inte lika mkt men känns ändå ok än så länge, had edet vsrit missfall hade jag ju blött massa:)
Men vad kul att hitta fler runt samma datum!! :D
Hur mår ni hittills? Illamående? Molvärk?
Jag har inte blött ngt mer!!:) *ta i trä* Brösten är
Ömma som vanligt, lite värk från och till i äggstockarna men inte lika mkt men känns ändå ok än så länge, had edet vsrit missfall hade jag ju blött massa:)
Förra veckan var jag konstant rätt kraftigt illamående,men nu har det i två dagar bara varit vid vissa tillfällen. Däremot rätt mycket molvärk,kommer och går nästan hela tiden. Som en kraftg mensvärk typ. Mina bröstet är jätteömma också. Men det värsta är nog att jag känner mig så trögtänkt! Hur mår du?
Jobbigt med illamående!! Jag har inte mått illa än, de märkbara symtomen som kommit är trötthet och molvärk, samt öm svank. Min aptit är lite sisådär också! Annars mår jag prima! Molvärken känns ungefär som en mild mensvärk. Så det är skönt, att det inte gör ont, men att man fortfarande kan känna att något finns där! :)
Ja fast det var väntat,min mamma har mått jätteilla i princip hela hennes graviditeter. Och jag har lätt för att må illa i olika situationer.
Ja visst är det lite skönt med värken! Gillarockså att det faktiskt känns att det händer något.:)
Hej
Hoppar in i tråden. Vi väntar vårt andra barn. Är i v. 5-6 (vecka 5+3 enligt mensen, men har några dagar långresa cykel så jag tror 4+6). Har inte så många symptom förutom att jag är supertrött och lite illamående. Hoppas illamåendet stannar vid lite och inte blir som vid tidigare graviditeter.
Har inte haft så mkt molvärk än men hoppas allt är ok iaf.
Grattis till plusset! Min bebis är beräknad till 21-22 maj! Enligt min graviditetskalender (appen) är det bf 21, men enligt 1177.se uträknare så är det den 22 maj ;) vi ligger nära vara dra vilket som! :D
Tack och grattis till er med:) hur mår du?! Har du börjat känna ngt än?! Idag är första dagen som jag känner mig riktigt trött och har lite som mensvärk till och från, det är väl nu det börjar hända saker för oss:)