BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Behöver olika tips på att ta bort illamåendet!
Godmorgon alla plussare:) nån mer än jag som haft en hemsk natt med värk i magen från h*lvetet:( så svårt när man väntar första barnet, man vet ju inte vilken värk som är normal eller inte då man inte har ngt att jämföra med!!! Min värk sitter liksom en bit under naveln och strålar ut!!! Hade dessutom en snarkande sambo som inte gjorde saken bättre;)
Behöver olika tips på att ta bort illamåendet!
Hej tjejer, plussade igår med mitt andra barn.
Enl senaste mensen är jag beräknad 26/5-17.
Just nu sitter sambon och syr en värmekudde åt mig hahaha då jag har mycket "mensvärk"
Hej tjejer, plussade igår med mitt andra barn.
Enl senaste mensen är jag beräknad 26/5-17.
Just nu sitter sambon och syr en värmekudde åt mig hahaha då jag har mycket "mensvärk"
Är det någon mer som har bruna flytningar? Jag vet att det kan vara normalt i en tidig graviditet. Men undrar hur man ska veta vad som är en okej mängd och vad som är en för myclet mängd med bruna flytningar?
Jag har absolut inte ont, bara vanlig mensvärk, och mina symptom har inte försvunnit och det är ju ett gott tecken såklart! Men tänkte mest om det var någon som haft liknande och vet när man ska söka proffisionell rådgivning så att säga? :)
Hej!
Är det någon som redan nu är sjukt retlig? Jag har oerhört kort stubin märker jag och min sambo retar gallfeber på mig mest hela tiden. Antingen tycker jag inte han engagerar sig och om han gör det så tycker jag det är på fel sätt...damned if you do damned if you don't ungefär. Tänker att det är hormonerna och den allmänna chocken, någon annan som känner igen sig?
Usch låter otäckt. Om det inte blir bättre bör du kolla upp det. Om det gör så ont o på ena sidan finns risken att det kan vara utomkvedshavandeskap. Men det hoppas vi inte det är.
Min värmekudde värms för fullt hela dagen.