• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • Verben
    happylife skrev 2016-09-18 13:33:12 följande:

Ring inte 1177. Dom är sämst när det gäller tidiga graviditeter. Ringde dit förra grav, hade blödningar å mensvärk, dom sa art det låter som ett missfall. Jag grät o trodde på dem. Fem dagar Senare var jag på vul å såg två hjärtan slå!

Usch va hemskt för dig och vad dåligt att dom inte är mer pålästa på 1177:( tur att det gick bra för dig ändå:)
  • Yopas
    Verben skrev 2016-09-18 14:39:13 följande:

Hehe så skönt att det känns bättre:) ja ring mvc, dom är ändå experter på området, dom finns ju där för oss och om jag känner mig själv rätt kommer jag bli en sån där jobbig patient som helst hade velat ringa mvc varje dag och fråga dom saker;) nu ligger jag i sängen medan sambon och hans vänner renoverar vår lägenhet som är ett renoverings kaos, snacka om att man känner sig lat fast man har en bra anledning:) ahh det där med livmodertappen kan det faktiskt ha varit:) i

Jaa gud! Låter precis som mig som en patient hahah!! Jag har alltid lite funderingar och frågor! ;)

Jaa, jag har så svårt att lata mig. Blir ju rastlös så lätt och brukar vara van vid att ha saker att göra. Och nu helst plötsligt ska man försöka ta det lugnt.. inte lätt det där inte :'D
  • Hoppfullatankar
    sjl89 skrev 2016-09-18 13:36:11 följande:

Jag hoppar gärna in här! Har bf runt 28 maj. 3:e barnet???? Väldigt tidigt än så jag tar inte ut något i förskott men håller tummarna att allt går vägen! Grattis alla!

Samma här. Bf runt 28 och nr 3! Haha.????
  • Paincake

Jag tycker man ska förbjuda alla dofter i det offentliga rummet. Ja, i det privata rummet också för den delen. ALLT luktar så jäkla illa. Särskilt folk. Och kanel. Och honung.

Blöääääää.

• Melam

Plussade igår, men ska inte ha mens förrän på tisdag så vääääldigt tidigt ännu.. Bf beräknad 30 maj. Blir tredje barnet!

• MammaBecka
    JoJoNo skrev 2016-09-18 11:23:54 följande:

Usch låter otäckt. Om det inte blir bättre bör du kolla upp det. Om det gör så ont o på ena sidan finns risken att det kan vara utomkvedshavandeskap. Men det hoppas vi inte det är.

Min värmekudde värms för fullt hela dagen.

Tycker man inte ska skrämma upp någon. Det kan vara fullt normalt beroende på vart i magen smärtan sitter.
  • MammaBecka
    Yopas skrev 2016-09-18 09:44:53 följande:

Jag bor i Norrköping! Heydiho granne! :D

Vad heter gruppen på fb? :)

Hello :) jag är från Norrköping från början. Vart i Norrköping bor du?

Gruppen heter samma på fb som här men den som startade den behöver bjuda in. Ska se vem det är :)
  • MammaBecka
    Lssonskan skrev 2016-09-18 11:52:33 följande:

Hej!

Är det någon som redan nu är sjukt retlig? Jag har oerhört kort stubin märker jag och min sambo retar gallfeber på mig mest hela tiden. Antingen tycker jag inte han engagerar sig och om han gör det så tycker jag det är på fel sätt...damned if you do damned if you don't ungefär. Tänker att det är hormonerna och den allmänna chocken, någon annan som känner igen sig?

Haha jag känner igen mig såå väl. Stackars min sambo ;)
  • Miichz
    Yopas skrev 2016-09-18 09:44:53 följande:

Jag bor i Norrköping! Heydiho granne! :D

Vad heter gruppen på fb? :)

Åh va kul folk från Norrköping! Ja och killen ska flytta dit nu i okt! Precis grått förstahand där :) vart i Norrköping bor du/ni?:)
  • Paincake

Jag bodde i Linköping/Norrköping men flyttade därifrån till Skåne för tre år sedan.

Svar på tråden BF maj 2017