BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
V 7+2 och har en mage som ser ut som v 20 kvällstid. Det blir en utmaning att dölja det här en månad till...
Hoppar gärna in här, fick positivt den 13e. Fick mitt första barn för fem år sedan när jag var 20, är nu 25 och väntar det andra. Oklart när jag blev gravid då jag tagit dagen efter piller och fått negativa tester när jag känt på mig att jag är gravid. Ska göra ett tidigt ul den 13/10 samt på återbesök hos mvc 13/10. :)
Har ni några bra ursäkter till varför ni ej dricker. Har just nu vit månad med sambon (det har vi varje september så inget konstigt) men sen? Tänkte inte berätta för familj/vänner förrän v 12 (i v 7 nu). Lär komma middagar osv där jag ej kan ta ett glas vin.
Hoppar in i rutan jag med :) Beräknad BF 16 Maj :) lycklig är jag även om sömnen är totalt rubbad.
Jag kan lägga till er i fb gruppen med, skicka bara ett pm till mig : )
Har ni några bra ursäkter till varför ni ej dricker. Har just nu vit månad med sambon (det har vi varje september så inget konstigt) men sen? Tänkte inte berätta för familj/vänner förrän v 12 (i v 7 nu). Lär komma middagar osv där jag ej kan ta ett glas vin.
Annars kan man ju bara säga att man tar en vit månad. Egentligen har ju inte folk nåt med det att göra över huvud taget. :)
Annars kan man ju bara säga att man tar en vit månad. Egentligen har ju inte folk nåt med det att göra över huvud taget. :)