BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Någon mer som gick in i en ny vecka idag? :D. Själv gick jag in i v9 :D
Hm, kommer fortfarande ljusbruna flytningar när jag torkar mig. Hur länge pågår sånt? Beror det på att livmodern växer?
Någon mer som gick in i en ny vecka idag? :D. Själv gick jag in i v9 :D
Har ni några bra ursäkter till varför ni ej dricker. Har just nu vit månad med sambon (det har vi varje september så inget konstigt) men sen? Tänkte inte berätta för familj/vänner förrän v 12 (i v 7 nu). Lär komma middagar osv där jag ej kan ta ett glas vin.
att man äter pencilin *stavning* för uvi brukar också funka för då kan man inte dricka= )
Jag kan lägga till er i fb gruppen med, skicka bara ett pm till mig : )
Åh har också funderat mkt på detta då jag är glad i vin! Vet en kompis som hällde i alkoholfritt vin i en annan flaska o hade med o drack!:D beroende på hur stora middagarna är kan man kanske hälla ut det i smyg :P magkatarren tyckte jag var ett bra tips!
När det blir detta smusslande vill jag nästan bara skylla på att jag blivit sjuk och inte kan komma. Så tråkigt men känns enklare.