• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • Lajjnaa

Jag ska ringa min gyn mottagning på måndag och prata med dom angående efterkontroll efter koniseringen. Då kanske man kan få en extra koll lite tidigare ;)

Har också redan köpt mig ett par mamma byxor ???? är i V.4+6 :)

• Muffinstilllunch

Och så många majbebisar! Jag plussade för en vecka sedan och är i v 6 (5+1)eftersom jag har ett ma i bagaget som inte visade sig förrän v 16 men hade dött i v7?så vågar har inte hoppas för mycket än! Jag har enligt sista mens bf runt 24 maj om allt går vägen! Har bokat tid för inskrivning på torsdag! Ska försöka tjata till mig ett tidigt vul och går det ej blir det privat! Vill inte gå ovetandes så länge en gång till! Lycka till alla!

• Babydreamer
    Bebisbubbla skrev 2016-09-23 15:29:56 följande:

Ni som har gjort ett KUB test. Får man med sig/köpa en ultraljudsbild redan då? Känns som att man knappt vågar fråga BM om det för då uppfattas det som om man inte tar testet på allvar.

Vi fick köpa ultraljuds bilder när vi gjorde kub med sonen. Typ 50 kr styck eller vad det var.
  • Nitcirc

Hej! Ansluter mig gärna till denna gruppen:)
    Väntar första barnet, är dock osäker på räknandet då första dagen på sista mensen var 12 augusti, men nästan helt säker på att ÄL vad mellan 6-8 september (har oftast lång cykel), använder mig av två olika appar där jag på ena fyllt i första dagen på sista mens och på den andra trolig ägglossning, alltså får jag 2 olika BF, antingen 18/5 eller 30/5, vet inte riktigt vilken jag ska förhålla mig till... hjälp tack:)

• Bebisbubbla
    Babydreamer skrev 2016-09-23 16:55:53 följande:

Vi fick köpa ultraljuds bilder när vi gjorde kub med sonen. Typ 50 kr styck eller vad det var.

Tack för svar! Man hoppas ju att allt är bra och då

vore det kul med ett minne.
  • stinurt

Hej.

Jag är 29år och väntar 5e barnet.

är beräknad till den 22 maj.

har haft 10 missfall så jag känner mig inte säker öht på att bebis kommer stanna kvar.

nu håller vi tummarna iaf...

• mammamumin
    Bebisbubbla skrev 2016-09-23 15:29:56 följande:

Ni som har gjort ett KUB test. Får man med sig/köpa en ultraljudsbild redan då? Känns som att man knappt vågar fråga BM om det för då uppfattas det som om man inte tar testet på allvar.

Klart det är värt att fråga, jag jobbar inom vården, tro mig att fråga om man får med sig kort från ultraljud är en normal fråga.
  • 900503
    Divaaan skrev 2016-09-23 20:49:39 följande:

23 maj beräknat plussade oxå nyligen :)

23 maj här också :)
Svar på tråden BF maj 2017