BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Lägg gärna till mig men kan inte gå in och skicka PM. Är det en helt vanlig stängd grupp så ingen kan se utomstående ????
Ja jag förstår dig, känns jobbigt. Fick göra min första lögn i fredags då vi egentligen skulle på AW med jobbet o jag hade längtat efter det men fick ju annat kul att tänka på när jag var hemma ändå :D hoppas man slipper mycket smusslande...
Åh va roligt ! Grattis !
BF beräknas 18 maj! :)
v5+0 idag och symptomfri. Finns det någon som känner samma sak?
Hej!
Första graviditeten för mig och sambon och känns sjukt roligt, spännande och lite nervöst :) Är enligt appen beräknad till 30 maj så är i v 5 :) Vet inte hur vi ska kunna hålla oss från att berätta för alla... Hur har ni andra gjort? Väntar ni till v 12 innan ni berättar för familj och nära vänner? Vi berättade för bådas föräldrar igår eftersom vi håller på och flytta, så jag bör ju inte lyfta tungt.
Tycker det är svårt att behöva hålla sig så länge till då det är det bästa i livet just nu och något vi är så glada för.. :) Ni som fått mf, hur tidigt i graviditeten var det då?
Hej!
Första graviditeten för mig och sambon och känns sjukt roligt, spännande och lite nervöst :) Är enligt appen beräknad till 30 maj så är i v 5 :) Vet inte hur vi ska kunna hålla oss från att berätta för alla... Hur har ni andra gjort? Väntar ni till v 12 innan ni berättar för familj och nära vänner? Vi berättade för bådas föräldrar igår eftersom vi håller på och flytta, så jag bör ju inte lyfta tungt.
Tycker det är svårt att behöva hålla sig så länge till då det är det bästa i livet just nu och något vi är så glada för.. :) Ni som fått mf, hur tidigt i graviditeten var det då?
Vecka 7 har börjat och jag mår illa hela tiden. Måste äta konstant för att hålla de i schakt. Tog en kort paus i förrgår och vips kom illamåendet och jag kunde knappt äta för jag mår så illa.
Är lite sugen på att boka ett privat VUL för att få se den lille bönan och om hjärtat slår. Känns som de skulle kännas lite mer värt att må skit då.
Vet att de inte är nån garanti för att man sett hjärtat slå (har fått ett missfall efter att sett hjärtat slå) men de skulle kännas fint iaf.
Hur mår ni andra?