• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • Verben
    Patriciakarolina skrev 2016-09-27 15:20:51 följande:

Åkte in akut på gyn och missfallet var i v8

Så tråkigt att höra:( jag beklagar verkligen! Kram till dig
  • Tiiffany
    rpznd4t skrev 2016-09-27 17:53:29 följande:

Jag har bf 23 maj! Plussade för 1 vecka sedan men var tvungen att göra ett till test idag då jag har lite svårt att tro det är sant!

Grattis! Plussade förra tisdagen och tog ett till test idag för jag känner mig inte alls gravid haha
  • Teresiat

Japp! Igår hade jag inskrivningen.. Är i början av v 10. Fick se bönan på ul :D kändes underbart!!! Fick även veta att jag har järnbrist.. Inte konstigt att man är trött :) någon mer som haft inskrivning?

• Paincake
    Lotten skrev 2016-09-28 07:14:30 följande:

När har ni skrivit in er hos mödravården?

Jag har tid för inskrivning 17 oktober (v 10+4) och kub-ul 28 okt. En evighet tid.
  • jooo

Är det någon mer som bokat privat vul tidigt? Är så orolig för MA så måste få kontroll känner jag. Nojjig deluxe här. Bokad tid v 7 +6. Har sedan en tid för ultraljud genom mvc 10 november i v 13+5. Alldeles för lång tid tills dess /:

• Anotherone

Jag ringde till MVC ungefär två veckor efter att jag testat positivt. Var på inskrivning i vecka 7+0. Men den barnmorskan funkade inte alls för oss så vi fick tid för ytterligare samtal veckan därpå hos vår nya barnmorska. Då hade vi ju fått allt konkret kring provtagning, hur ofta vi ska träffas, fosterdiagnostik mm från den första så då pratade vi bara mer allmänt. Kändes mycket bättre!

Nu är jag i vecka 9+1 så nu är det fritt fram att gå och lämna blodprovet inför KUB, och det ska vi göra sista veckan i oktober.

• Nelah

Jag har inskrivning 12/10. Har flyttat till en annan kommun så kändes lika bra att byta Bm. Ska bli spännande att se om vi trivs tillsammans

Jag vill och jag kan...
  • Bebisbubbla
    Lotten skrev 2016-09-28 07:14:30 följande:

När har ni skrivit in er hos mödravården?

Jag har tid för inskrivning 19 oktober. I v11 (10+1). Därefter tar vi beslutet om KUB osv. Lång väntan!
Svar på tråden BF maj 2017