Hitta min dotters vibrator
Hej!
När jag städade i min 14 åriga dotters rum idag så hittade jag en vibrator (antar att d r hennes)
Vet inte vad jag ska Göra
Tycker ni d r okej att en 14 åring har en vibrator?
Hej!
När jag städade i min 14 åriga dotters rum idag så hittade jag en vibrator (antar att d r hennes)
Du ska inte göra någonting :).
Låt henne ha sitt privatliv i fred. Och för Guds skull, säg inget om att du såg den. Det kan göra illa vid hennes känsla kring sex och onani. Lätt att få skamkänslor.
Förstår att det ändå känns lite konstigt och kanske olustigt att veta att hon håller på med den. Men som sagt kåt det vara.
Det är väl superbra! Att hon vill utforska sin sexualitet. Vad du än gör, säg inget om den till henne!
Då vet du att hon inte använder din åtminstone
Ja det är väl harmlöst? Vilken fara är du rädd för som mamma, vad försöker du skydda henne från?
Låt henne ha sitt privatliv ifred. Säg inget alls.
Hon är 14 år?
Om hon hade varit åtta så hade jag förstått reaktionen, men seriöst?!?
Hej!
Haha kåt* :) ska vara låt såklart :D
Och ja! Det är ok att din dotter har en vibrator.
Du ska inte göra någonting :).
Låt henne ha sitt privatliv i fred. Och för Guds skull, säg inget om att du såg den. Det kan göra illa vid hennes känsla kring sex och onani. Lätt att få skamkänslor.
Förstår att det ändå känns lite konstigt och kanske olustigt att veta att hon håller på med den. Men som sagt kåt det vara.
Det är väll bra att hon börjar utforska sig själv,det är hennes sak så låt hon ha sin vibrator men prata gärna med henne om sex ,synd att göra dottern ledsen
Mvh Libro
Jag tycker att du ska låta din 14-åring städa sitt eget rum.
Varför städar du i hennes rum?
Men som svar på frågan: lägg genast tillbaka den och sluta snoka.