• Anonym (Mamma)

Hitta min dotters vibrator

Hej!

När jag städade i min 14 åriga dotters rum idag så hittade jag en vibrator (antar att d r hennes)

Vet inte vad jag ska Göra

Tycker ni d r okej att en 14 åring har en vibrator?

• Svar på tråden Hitta min dotters vibrator
  • Anonym (dotter)
    Tom Araya skrev 2016-10-05 12:55:40 följande:
    Jag skulle ha tvättat den, sett till att den fick nya fräscha batterier och lagt tillbaka den. Varför rotar man ens på sin 14-åriga dotters rum?

Varför skulle det inte vara okej med en vibrator för en 14-åring?
    Eww, gränslöst!! Jag skulle dö om jag fick veta att min pappa hade tvättat min vibrator. Varför låter du den inte bara vara, glömmer att du såg den och håller tassarna borta från mitt privatliv??
  • Anonym (sluta)
    Anonym (dotter) skrev 2016-10-06 14:18:08 följande:
    Eww, gränslöst!! Jag skulle dö om jag fick veta att min pappa hade tvättat min vibrator. Varför låter du den inte bara vara, glömmer att du såg den och håller tassarna borta från mitt privatliv??
    Sluta låtsas vara någon du inte är.
  • Anonym (dotter)
    Anonym (sluta) skrev 2016-10-06 14:20:04 följande:
    Sluta låtsas vara någon du inte är.
    Jag låtsas inte vara någon annan än jag är. Jag är en dotter och jag lever mig in i situationen, hur kan du inte förstå det?
  • Tom Araya
    Anonym (dotter) skrev 2016-10-06 14:18:08 följande:
    Hade du varit min dotter på riktigt hade jag inte rotat på ditt rum och hittat din vibrator, så det hade inte varit något att bekymmra sig över.
    Men så hade jag också fostrat henne att städa sitt rum själv och att en vibrator inte är något att skämmas över, så hon kan tvätta den själv utan att behöva smyga.
  • Tom Araya
    Anonym (dotter) skrev 2016-10-06 14:22:51 följande:
    Jag låtsas inte vara någon annan än jag är. Jag är en dotter och jag lever mig in i situationen, hur kan du inte förstå det?
    Jag ska med stort intresse läsa dina infallsvinklar i trådens ämne...för inte var det väl bara mina inlägg du har åsikter om?
  • Anonym (M)
    Tom Araya skrev 2016-10-06 11:58:24 följande:

Nej, du påvisar i varenda inlägg att du ite fattar ett dyft av vad jag försöker säga.

Varför anser du dig ha rätten att ta del av ditt barns sexliv?!

Sexlekar är något privat, som ingen annan har med att göra.
  • Anonym (777)
    Tom Araya skrev 2016-10-06 15:07:26 följande:

Hade du varit min dotter på riktigt hade jag inte rotat på ditt rum och hittat din vibrator, så det hade inte varit något att bekymmra sig över.

Men så hade jag också fostrat henne att städa sitt rum själv och att en vibrator inte är något att skämmas över, så hon kan tvätta den själv utan att behöva smyga.

Så det är ok om hon går runt med en dildo hemma på väg till badrummet?
  • Anonym (viking)
    Tom Araya skrev 2016-10-06 11:30:46 följande:

Varför gör du det? Jag deltar inte i aktiviteten, är det inte vad som är viktigt i det sammanhanget?

Föräldrar gör normalt en massa för sina barn som är oombett, synpunkter på det?Ja, då har du uppenbarligen inte förstått varför jag ens skulle tänka tanken och då är diskussionen meningslös.

Nej men du underhåller sexleksaken. Vilket klassas som assistans. Det finns inga barn som uppskattar assistans i sitt onanerande av sina föräldrar.
  • Anonym (sluta)
    Anonym (dotter) skrev 2016-10-06 14:22:51 följande:
    För att du skrev på ett sätt som gör att du uppfattas som om du låtsas vara TS dotter och inte EN dotter om du förstår vad jag menar.
  • EnAnonumius
    Anonym (Mamma) skrev 2016-10-05 00:06:54 följande:
    Hej!

När jag städade i min 14 åriga dotters rum idag så hittade jag en vibrator (antar att d r hennes)
    Vet inte vad jag ska Göra

Tycker ni d r okej att en 14 åring har en vibrator?
    JA, det tycker jag. 

Jag ser inte varför det inte skulle vara okey. Flickan är för böflen 14år och är antagligen inne i puberteten och håller på att upptäcka sin sexualitet. Det är naturligt för många tonårstjejer att onanera i den åldern. Oavsett om DU gjorde det själv eller inte i 14 års åldern.
    Låt nu det vara och bry dig inte att ta upp det med flickan. Utan börja förlika dig med att ditt barn håller på att knoppas och blomma upp till att bli en ung kvinna.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Hitta min dotters vibrator