Hitta min dotters vibrator
Hej!
När jag städade i min 14 åriga dotters rum idag så hittade jag en vibrator (antar att d r hennes)
Vet inte vad jag ska Göra
Tycker ni d r okej att en 14 åring har en vibrator?
Hej!
När jag städade i min 14 åriga dotters rum idag så hittade jag en vibrator (antar att d r hennes)
Sluta städa hennes rum!
Vad är det för vibrator? Stor/Liten? Vit/Svart?
Ditt pervo!!!
TS, låt din dotter ha sin onani i fred! Började du själv onanera vid 18 eller?
Skaffade mej själv min första vibrator då jag var 11-12år.
Hej!
[quote=77025364][quote-nick]Linnea1994 skrev 2016-10-05 13:06:37 följande:[/quote-nick]Min 16åriga granne som sommarjobbade köte den till mej. Vi hade mycket sköna stunder på den tiden....Även om jag kanske var för ung
Oj..ja jag visste nog inte vad sex var knappt när jag var 11 år. Jag sparkade boll med pojkarna.
[quote=77025364][quote-nick]Linnea1994 skrev 2016-10-05 13:06:37 följande:[/quote-nick]Min 16åriga granne som sommarjobbade köte den till mej. Vi hade mycket sköna stunder på den tiden....Även om jag kanske var för ung
Oj..ja jag visste nog inte vad sex var knappt när jag var 11 år. Jag sparkade boll med pojkarna.
Ja det är absolut okej! Toppenbra att hon vill utforska sin egen kropp ju! Varför skulle det inte vara okej?