Hitta min dotters vibrator
Hej!
När jag städade i min 14 åriga dotters rum idag så hittade jag en vibrator (antar att d r hennes)
Vet inte vad jag ska Göra
Tycker ni d r okej att en 14 åring har en vibrator?
Hej!
När jag städade i min 14 åriga dotters rum idag så hittade jag en vibrator (antar att d r hennes)
Okey, kan du förklara för mig hur du tänker här med assistans vid onani av batteribyte.
Om jag rengör och byter batteri på min polares fleshlight, bara för att han glömt den hemma hos mig. På vilket sätt assistera jag då hans onani? Jag deltar ju inte fysiskt i hans onani den får han sköta själv inne i badrummet om han så önskar. Han får bara ta hänsyn till att jag kan kanske besöka badrummet för att gå på toa eller byta mitt mensskydd, om jag har kommunistveckan.
Hej!
Om du hittar din dotters vibrator på vardagsrumsbordet så är hon nog inte så noga med vem som ser den och vad andra gör med den. Har hon däremot skaffat sig en vibrator utan att berätta det för er andra i familjen och dessutom lagt undan den i en låda på sitt eget rum så vill hon nog inte att du ska känna till den än mindre säga nåt om den.
Du har inte i din dotters privatsaker att göra. Hoppas det var riktigt jobbigt för dig att hitta vibratorn. Låt det bli en läxa för dig så att du i fortsättningen håller dig borta från sånt som du inte har med att göra
Hej!
Hej!
Ursäkta jag ställde aldrig frågan om olovandes städning i en annans rum vs städa olovandes hemma hos polaren.
Du ANSÅG ju att man assisterar en person onani om man rengör en vibrator och byter batteri på den.
Jag ställde en fråga kring detta med assisterandet av onanin..
Så frågan kvarstår och jag vill gärna ha svar på den verkliga frågan.
Och hur assistera jag hans onani på det sättet, om jag hittar hans fleslight och tvättar av den och byter batteri i den med?
Svar nu på den riktiga frågan i stället för att hitta på en fråga och tillskriva mig den påhittade frågan sedan. och svar på den påhittade frågan.