• Anonym (Mamma)

Hitta min dotters vibrator

Hej!

När jag städade i min 14 åriga dotters rum idag så hittade jag en vibrator (antar att d r hennes)

Vet inte vad jag ska Göra

Tycker ni d r okej att en 14 åring har en vibrator?

• Svar på tråden Hitta min dotters vibrator
  • Anonym (777)
    EnAnonumius skrev 2016-10-06 22:57:25 följande:

Okey, kan du förklara för mig hur du tänker här med assistans vid onani av batteribyte.

Om jag rengör och byter batteri på min polares fleshlight, bara för att han glömt den hemma hos mig. På vilket sätt assistera jag då hans onani? Jag deltar ju inte fysiskt i hans onani den får han sköta själv inne i badrummet om han så önskar.  Han får bara ta hänsyn till att jag kan kanske besöka badrummet för att gå på toa eller byta mitt mensskydd, om jag har kommunistveckan.

Varför använder dina vänner lösfittor inne i ditt badrum och får du då veta att den behöver nytt batteri??? Och i flera timmar så att ditt mens blod svämmar över?
  • Anonym (dotter)
    Tom Araya skrev 2016-10-06 15:07:26 följande:
    Hade du varit min dotter på riktigt hade jag inte rotat på ditt rum och hittat din vibrator, så det hade inte varit något att bekymmra sig över.
    Men så hade jag också fostrat henne att städa sitt rum själv och att en vibrator inte är något att skämmas över, så hon kan tvätta den själv utan att behöva smyga.
    Ok, så när du ser din dotters vibrator liggande framme helt öppet antar du att hon också håller den ren, till skillnad från när du bara råkar hitta den av misstag? It doesn't make any sense.

En vibrator är kanske ingenting att skämmas för, men en far som lägger sig i dotterns sexliv är det, särskilt år 2016 när upplysningen finns inom räckhåll exakt överallt. Lagom nivå på föräldraengagemang i sexfrågan är att lära barnen självkänsla och att de själva bestämmer över sin egen kropp i alla lägen, och att de ska praktisera säker sex eller ingen sex. Men barnens onanivanor ska man ge blanka fan i.
  • EnAnonumius
    Anonym (viking) skrev 2016-10-07 06:53:48 följande:
    Det blir inte assistans vid onani utan till onani. Assistans betyder ju hjälp och stöttning. Hjälp till att kunna onanera. Tror inte barn vill det.

Och sedan var det du som drig fram exemplet om din killkompis fleshlight. Jag tyckte att liknelsen var haltande. Vibratorn låg inte i mammans utan dotterns rum och förmodligen undangömd. Det skulle motsvaras av att fleshlighten ligger undangömd hemma hos din killkompis och inte skräpar öppet hemma hos dig.
    Ja ja assistans TILL onanin om det skall vara så jäkla petigt.

Men du fortsätter ändå SKITA i att förklara VARFÖR du anser att byta batteri och rengöra en vibrator är att ge assistans TILL onani. Du har ju hävdat detta.

Men när det frågas om hur du tänker och ber om förklaring om det Vad väljer du att göra då? Slingra dig UR frågan genom att försöka påtala att mitt exempel var inte exakt motsvarades över vad TS gjorde.

Min exemplifiering handlat inte om detta min exemplifiering handlade om basering på DITT påstående. SÅ försök inte byta ämne nu.

Seså. Jag ställer frågan till dig igen. Kan du vara vänlig och svar på frågan.

På vilket sätt assistera man till onani om man rengör en vibrator/fleshligt och byter batteri? 

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (777) skrev 2016-10-07 07:00:36 följande:
    Varför använder dina vänner lösfittor inne i ditt badrum och får du då veta att den behöver nytt batteri??? Och i flera timmar så att ditt mens blod svämmar över?
    Öh vad har det med saken att göra alls?

Varför skulle min polare berätta för mig att batteriet är slut OM han nu använder fleshligt hemma hos mig?
    Skulle DU berätta för din polare (manlig eller kvinnlig) att batteriet är slut OM (notera att jag skrev OM) DU hade onani hjälpmedel hemma hos dig eller någon polare?
    Så har du fått nytt material till dina fantasier, om den snälla assisterade tjejpolaren? Flört

• Anonym (Man i kalasbyxor)
    Anonym (dotter) skrev 2016-10-06 14:22:51 följande:
    Jag låtsas inte vara någon annan än jag är. Jag är en dotter och jag lever mig in i situationen, hur kan du inte förstå det?
    Hur gammal är du?
    Är det inte en åldersgräns för att köpa sådana "leksaker"?
  • Anonym (dotter)
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-07 09:58:09 följande:
    Hur gammal är du?
    Är det inte en åldersgräns för att köpa sådana "leksaker"?
    Min ålder hör väl ändå inte hit? Jag är en dotter och har själv varit tonåring, men nu är jag också en mamma som har hunnit bli mycket äldre. Ledsen om det inte är tillräckligt upphetsande för dig.
  • Anonym (dotter)
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-07 10:18:37 följande:
    Är du sjuk i huvudet eller? Jag undrade bara om det inte är åldersgräns!
    Sjuk i huvudet? Vem skulle komma på att sätta en åldersgräns på sexleksaker? Däremot är de kanske inte helt lätta att komma över för en ung tonåring eftersom de inte är så lätta att hitta i butiker på stan och det kan finnas åldersgränser för att registrera sig som fakturakund på internetbutiker. Varför undrar du?
  • Anonym (Man i kalasbyxor)
    Anonym (dotter) skrev 2016-10-07 11:12:06 följande:
    Sjuk i huvudet? Vem skulle komma på att sätta en åldersgräns på sexleksaker? Däremot är de kanske inte helt lätta att komma över för en ung tonåring eftersom de inte är så lätta att hitta i butiker på stan och det kan finnas åldersgränser för att registrera sig som fakturakund på internetbutiker. Varför undrar du?
    Ja! Du förutsätter att alla män är Hebe/pedofiler...

Jag undrade bara för att jag föär ett par år sedan hörde att det var åldersgräns för att handla i sexshoppar.
  • Anonym (dotter)
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-07 11:19:05 följande:
    Ja! Du förutsätter att alla män är Hebe/pedofiler...

Jag undrade bara för att jag föär ett par år sedan hörde att det var åldersgräns för att handla i sexshoppar.
    Du kan ju ringa en sexshop och fråga! I de flesta städer finns dock inga sexshopar utan sexleksaker hittas enklast på internet.
  • Anonym (viking)
    EnAnonumius skrev 2016-10-07 09:11:17 följande:

Ja ja assistans TILL onanin om det skall vara så jäkla petigt.

Men du fortsätter ändå SKITA i att förklara VARFÖR du anser att byta batteri och rengöra en vibrator är att ge assistans TILL onani. Du har ju hävdat detta.

Men när det frågas om hur du tänker och ber om förklaring om det Vad väljer du att göra då? Slingra dig UR frågan genom att försöka påtala att mitt exempel var inte exakt motsvarades över vad TS gjorde.

Min exemplifiering handlat inte om detta min exemplifiering handlade om basering på DITT påstående. SÅ försök inte byta ämne nu.

Seså. Jag ställer frågan till dig igen. Kan du vara vänlig och svar på frågan.

På vilket sätt assistera man till onani om man rengör en vibrator/fleshligt och byter batteri? 

Hur kan det vara så svårt för dig att förstå vad jag menar med assistans? Jag menar nästan samma sak som hjälp. Om jag hjälper en gammal tant att gå över vägen så assisterar jag henne. Om jag pumpar min sons cykelhjul så hjälper jag honom.
  • Anonym (777)
    EnAnonumius skrev 2016-10-07 09:17:45 följande:

Öh vad har det med saken att göra alls?

Varför skulle min polare berätta för mig att batteriet är slut OM han nu använder fleshligt hemma hos mig?

Skulle DU berätta för din polare (manlig eller kvinnlig) att batteriet är slut OM (notera att jag skrev OM) DU hade onani hjälpmedel hemma hos dig eller någon polare?

Så har du fått nytt material till dina fantasier, om den snälla assisterade tjejpolaren?

Det var ju du som skrev om att du skulle byta batteri på lösfittan åt din polare.
  • Pussan
    Anonym (Mamma) skrev 2016-10-05 00:06:54 följande:

Hej!

När jag städade i min 14 åriga dotters rum idag så hittade jag en vibrator (antar att d r hennes)

Vet inte vad jag ska Göra

Tycker ni d r okej att en 14 åring har en vibrator?

Självklart är det ok. När började du själv utforska vad den skulle vara till...?
  • EnAnonumius
    Anonym (777) skrev 2016-10-07 13:06:14 följande:
    Det var ju du som skrev om att du skulle byta batteri på lösfittan åt din polare.
    Ja och uppenbarligen fattar du inte fast man skriver _FIKTIVA_ exempel heller baserat kring ett utlåtande en skribent hade.

Jag sker aldrig heller att jag "jag skulle byta". Jag skrev "OM jag skulle byta".. 
    Utelämna inte ett "OM" i min text, i synnerhet efter att du har till och med suttit och gnällt på mig att jag råkade missa ett litet jävla "till". .-

Ser du den signifikanta skillnaden mellan DITT påstående " du skulle byta" och vad som faktiskt stod;  "OM jag skulle byta".

Så vad är vitsen med att du gnäller på att jag råkade missa ett jävla "till" när du själv sitter och gör fel i andras texter?

• Asirna

Du ska inte göra något!

Din dotter är i tonåren och börjar nu utforska hennes egna kropp, låt henne få göra det ifred.

• Anonym (777)
    EnAnonumius skrev 2016-10-08 00:22:21 följande:

Ja och uppenbarligen fattar du inte fast man skriver _FIKTIVA_ exempel heller baserat kring ett utlåtande en skribent hade.

Jag sker aldrig heller att jag "jag skulle byta". Jag skrev "OM jag skulle byta".. 

Utelämna inte ett "OM" i min text, i synnerhet efter att du har till och med suttit och gnällt på mig att jag råkade missa ett litet jävla "till". .-

Ser du den signifikanta skillnaden mellan DITT påstående " du skulle byta" och vad som faktiskt stod;  "OM jag skulle byta".

Så vad är vitsen med att du gnäller på att jag råkade missa ett jävla "till" när du själv sitter och gör fel i andras texter?

Jag har aldrig skrivit om något TILL. Du kan inte må bra med all din aggressivitet i kroppen? Du kanske inte ska ge dig in i debatter på forum?
Svar på tråden Hitta min dotters vibrator