Hitta min dotters vibrator
Hej!
När jag städade i min 14 åriga dotters rum idag så hittade jag en vibrator (antar att d r hennes)
Vet inte vad jag ska Göra
Tycker ni d r okej att en 14 åring har en vibrator?
Hej!
När jag städade i min 14 åriga dotters rum idag så hittade jag en vibrator (antar att d r hennes)
Okey, kan du förklara för mig hur du tänker här med assistans vid onani av batteribyte.
Om jag rengör och byter batteri på min polares fleshlight, bara för att han glömt den hemma hos mig. På vilket sätt assistera jag då hans onani? Jag deltar ju inte fysiskt i hans onani den får han sköta själv inne i badrummet om han så önskar. Han får bara ta hänsyn till att jag kan kanske besöka badrummet för att gå på toa eller byta mitt mensskydd, om jag har kommunistveckan.
Ja ja assistans TILL onanin om det skall vara så jäkla petigt.
Men du fortsätter ändå SKITA i att förklara VARFÖR du anser att byta batteri och rengöra en vibrator är att ge assistans TILL onani. Du har ju hävdat detta.
Men när det frågas om hur du tänker och ber om förklaring om det Vad väljer du att göra då? Slingra dig UR frågan genom att försöka påtala att mitt exempel var inte exakt motsvarades över vad TS gjorde.
Min exemplifiering handlat inte om detta min exemplifiering handlade om basering på DITT påstående. SÅ försök inte byta ämne nu.
Seså. Jag ställer frågan till dig igen. Kan du vara vänlig och svar på frågan.
På vilket sätt assistera man till onani om man rengör en vibrator/fleshligt och byter batteri?
Öh vad har det med saken att göra alls?
Varför skulle min polare berätta för mig att batteriet är slut OM han nu använder fleshligt hemma hos mig?
Skulle DU berätta för din polare (manlig eller kvinnlig) att batteriet är slut OM (notera att jag skrev OM) DU hade onani hjälpmedel hemma hos dig eller någon polare?
Så har du fått nytt material till dina fantasier, om den snälla assisterade tjejpolaren?
Hej!
Du ska inte göra något!
Din dotter är i tonåren och börjar nu utforska hennes egna kropp, låt henne få göra det ifred.
Ja och uppenbarligen fattar du inte fast man skriver _FIKTIVA_ exempel heller baserat kring ett utlåtande en skribent hade.
Jag sker aldrig heller att jag "jag skulle byta". Jag skrev "OM jag skulle byta"..
Utelämna inte ett "OM" i min text, i synnerhet efter att du har till och med suttit och gnällt på mig att jag råkade missa ett litet jävla "till". .-
Ser du den signifikanta skillnaden mellan DITT påstående " du skulle byta" och vad som faktiskt stod; "OM jag skulle byta".
Så vad är vitsen med att du gnäller på att jag råkade missa ett jävla "till" när du själv sitter och gör fel i andras texter?