Hitta min dotters vibrator
Hej!
När jag städade i min 14 åriga dotters rum idag så hittade jag en vibrator (antar att d r hennes)
Vet inte vad jag ska Göra
Tycker ni d r okej att en 14 åring har en vibrator?
Hej!
När jag städade i min 14 åriga dotters rum idag så hittade jag en vibrator (antar att d r hennes)
Du kanske ska sponsra din dotter den dagen du eventuellt får en med pengar till en morgonrock med djupa fickor och varför inte en necessär med plats för privata saker också?
Låt för all del bli att stötta och hjälpa lite i smyg genom att röra vid ungdomarnas sexleksaker. Jag kan garantera dig att det inte finns någon tonåring som vill att pappa ska tvätta deras vibrator, dildo eller något annat dylikt och heller inte få hjälp med batteribytet.
Att ha en avslappnad inställning till sex och att kunna prata med sina föräldrar om det mesta i livet betyder inte heller det att det vore okej för föräldrar att göra sådant som du anser vara "hjälpsamt", det är tvärtom direkt opassande.
Det är väl inget konstigt? Om det hade vart min dotter hade jag vart glad i hopp om att hon tillför njutning med sig själv än med en massa killar :)
Varför städar du ens i hennes rum? Hon är gammal nog för att slippa ha dog städandes där och rotandes i hennes privat. Blä pervo du är.
Hej!
Hej!
Vad är det för vibrator? Stor/Liten? Vit/Svart?