Hitta min dotters vibrator
Hej!
När jag städade i min 14 åriga dotters rum idag så hittade jag en vibrator (antar att d r hennes)
Vet inte vad jag ska Göra
Tycker ni d r okej att en 14 åring har en vibrator?
Hej!
När jag städade i min 14 åriga dotters rum idag så hittade jag en vibrator (antar att d r hennes)
Vet inte vad jag ska Göra
Tycker ni d r okej att en 14 åring har en vibrator?
Jag tänkte att det för vissa kan finnas ett behov som man stödjer på det viset, ja.Det är för mig inte märkligare än att byta batterier i en radiostyrd bil, diska ett glas eller tvätta kläder, vilket jag kan göra för min sambo, hennes barn eller egna barn. Inte för att curla, utan för särskilda behov, exempelvis om de skulle vara sjuka.
Vad du inte förstår är att det inte handlar om vad jag gör utan hur jag tänker inför varje tänkbart behov av stöd, vilket du inte vet något om, så ta inte ställning kring ett exempel utan att förstå tanken bortanför exemplet.
Vad får du assistans till onani ifrån? Jag pratade om att rengöra och byta batterier på en pryl och då endast om det kunde finnas behov av det, vilket jag förklarade vad det skulle kunna handla om.
Haka inte upp dig på exemplet, det är inte viktigt eftersom det kan vara något annat i andra sammanhang och för andra personer.
Ska man låta bli att prata preventivmedel och sponsra kondomer också av samma skäl som du framställer?
Ja, hur kan du tro att du ska städa hennes rum. Inte ok, låt henne göra det själv, annars lär hon sig aldrig att hålla ordning. Alla människor onnanerar mer eller mindre, det är inget konstigt med det. Så även din dotter, inget du ska lägga dig i.
Vad du ska göra? Ingenting. Om det är okej att ha en vibrator? Varför skulle det inte vara det?