• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • marretiin
    Sally8585 skrev 2016-11-13 15:19:29 följande:

Jag måste få kräka ur mig. Jag blir så less! Bim -4 idag och negativt test. Inga symtom heller. Detta är typ 3 försöket nu. Alla andra barn har blivit till på en svinblink. Kul att fylla 31. Gammal och grå blir man och fertiliteten försvinner typ haha! ;)

Är oxå 31 och har lite lätt åldersnoja. När jag fick sonen var jaf ju 20 o hur fertil som helst men har läst allt för många gånger hur liten chansen är nu. Men tror man får skippa att tänka så o försöka ta d som d kommer. Lättare sagt än gjort ibland ????
  • Marie357
    marretiin skrev 2016-11-14 18:29:37 följande:
    Är oxå 31 och har lite lätt åldersnoja. När jag fick sonen var jaf ju 20 o hur fertil som helst men har läst allt för många gånger hur liten chansen är nu. Men tror man får skippa att tänka så o försöka ta d som d kommer. Lättare sagt än gjort ibland ????
    Haha och jag är 36 då räknar jag med att det är kört..
    nouw.com/denöppnakampen
  • 2017 bebis
    Marie357 skrev 2016-11-14 19:07:57 följande:

Jag är 38 år och på 6:e försöket har BIM -3 idag har testat negativ igår väntar på tester jag har beställt från internet hoppas imorgon kommer de !! Lycka till tjejer snart plusar vi !!
  • anonymis3ns

Här dök mensen upp idag, en dag försent. Inte helt chockande direkt, då killen var bortrest under äl, hann bara ha sex 4 dagar innan äl och på natten 2:a dagen efter positivt äl-test. Så förväntningarna var inte särskilt höga! Såklart man ändå hoppas och håller tummar och tår men.. Räknar egentligen varken detta eller förra äl som riktiga försök, denna gång pga att killen var bortrest och förra äl var första äl efter MA. Så nästa gång blir vårt riktiga försök efter MA! Hoppas på en fin julklapp. :)

• marretiin
    Marie357 skrev 2016-11-14 19:07:57 följande:

Nej d är absolut inte kört. En av mina vänner var 37 när hon fick sin yngsta o en annan vad 43. Är så olika d där ju
  • crx

Efter två tvetydiga (eller kraftigt missvisande....) tester under helgen tog jag ett på dagen idag, blankt. Haft mkt mensvärk hela dagen, försvann framåt kvällen. Nu tyst som i graven... inte ens vanlig pms, ingen flytning, ingen mens. Ingen temp-dipp.

Men det är som sagt BIM onsdag först.

Har aldrig haft mensvärk en hel dag utan att det kommit igång -___-

• TillyLina

Jag kunde inte låta bli. Jag erkänner jag testade innan BIM, igen... Sjukt dumt gjort. Negativt, självklart... Jag tror inte jag är gravida men någonstans inom mig hoppas jag fortfarande.

Chocken som kom nu ikväll, (ursäkta detaljerna!) en liten blödning. Hallonsaft så tunn är den. Koppen åkte i, måste se imorron hur mycket som jag blöder. Tidig mens (och stört lustig sådan) eller en nid blödning kanske? Men 13dagar efter ÄL?

• TillyLina

Hoppas då kom tant röd här då så det blir väll BIM December för min del.. Lycka till alla! <3

• nr 3

Idag fick jag ett + , väldigt svagt men ett +.

Hoppas denna lycka får stanna
  • Haiduchi
    nr 3 skrev 2016-11-15 07:49:49 följande:

Idag fick jag ett + , väldigt svagt men ett +.

Hoppas denna lycka får stanna

Grattis! Svagt är ändå ett plus :)
Svar på tråden BIM november 2016