• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • gosis
    äpplelina skrev 2016-11-15 11:38:16 följande:

Plussade idag!! Hade bim i torsdags/fredags och tog ett negativt RFSU i torsdag.. idag tisdag fick jag detta :) lycka till alla ni andra där ute!

Grattis!!!! ????
  • gosis

Äppelelina:

Det var inte meningen med en massa frågetecken, förstår inte varför det blir så, blev så igår också när jag skrev något tecken.

• Anonym (Jojo)
    Mikaela321 skrev 2016-11-15 11:08:35 följande:

Ni som väntar på BIM, vad har ni för symtom? Jag har BIM den 24e, har mensvärk o lite illamående, framförallt på kvällarna. Dagarna går så sjukt sakta när man väntar.

Jag sitter med mensvärk, trötthet och är hungrigare än vanligt. Brukar inte känna hunger direkt när jag vaknar på morgonen utan mer framåt lunch men nu vaknar jag och är hungrig :S Haha!
    Dock tror jag att mensen är på intågande då de vanliga pms-humörsvängningarna börjar yttra sig :(
  • Mikaela321
    Anonym (Jojo) skrev 2016-11-15 12:20:54 följande:

Jag sitter med mensvärk, trötthet och är hungrigare än vanligt. Brukar inte känna hunger direkt när jag vaknar på morgonen utan mer framåt lunch men nu vaknar jag och är hungrig :S Haha!

Dock tror jag att mensen är på intågande då de vanliga pms-humörsvängningarna börjar yttra sig :(

Man vågar ju inte hoppas någonting, sen känner man väl efter extra mycket nu skulle jag tro. De är första försöker för oss, har tre barn sen innan o de är inte planerade utan hoppsan , ????
  • gosis

Jag tog detta idag!

Den översta är Stav efter 1 min efter doppad

Mitten grav stickor precis efter 1-2 min

Den sista är äl test och staven

• 2017 bebis
    gosis skrev 2016-11-15 13:03:06 följande:

Jag tog detta idag!

Den översta är Stav efter 1 min efter doppad

Mitten grav stickor precis efter 1-2 min

Den sista är äl test och staven

Grattis
  • smulan5
    Mikaela321 skrev 2016-11-15 11:08:35 följande:

Ni som väntar på BIM, vad har ni för symtom? Jag har BIM den 24e, har mensvärk o lite illamående, framförallt på kvällarna. Dagarna går så sjukt sakta när man väntar.

Jag har bim nu på lördag (19:e) o har inte ett enda symtom . Testade imorse mot bättre vetande o det blev ju såklart negativt. Tiden sniglar fram....
  • 2017 bebis

Här en test som jag tog preciss är på jobb vissar inget BIM -2

Svar på tråden BIM november 2016