• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • 2017 bebis
    nr 3 skrev 2016-11-15 07:49:49 följande:

Idag fick jag ett + , väldigt svagt men ett +.

Hoppas denna lycka får stanna

Grattis
  • babydreams

Denna månad har varit så hektisk för mig och min sambo då vi nyligen flyttat, jag har tagit körkort osv så har inte hunnit tänka så mycket på bebisverkstaden. Vi myste runt ägglossning en eller två gånger bara mer än så var det inte. Igår var det BIM, men ingen mens. Tänkte att jag testar idag, för jag har ju ändå så himla många test hemma. Tog först ett sånt här billigt från testlagret, var inte ett dugg nervös för har ju inte känt något annorlunda. Trötthet kanske, men jag är ju jämt trött så det. var ju inget nytt. DIREKT när jag doppade det i kisset blev det två streck. Jag blev så chockad. Upp från sitsen snabbt som tusan och slet tag i ett digitalt, doppade det med. Stod Gravid 2+3. HELT OFATTBART. Vi har försökt sen juni, så på sjätte försöket fungerade det. I juli ska vi ha vårt första barn, om allt går som det ska!

Väckte sambon direkt och visade honom testen. Han blev lika glad som mig. Vi trodde något var fel på oss för att det aldrig hände något någon gång. Nu känns det så overkligt.. Är så glad! Vår dröm om ett barn ska förhoppningsvis gå i uppfyllelse ?

Håller tummarna för er andra nu att ni också ska plussa! :D grattis till er som redan plussat och styrkekramar till er som fått minus. Bättre lycka nästa gång <3

• crx

Vad roligt och se alla plus!

Och sorgesamt för er som måste vänta ytterligare en omgång! <3

Jag har ff under natten haft ilningar o molvärk. Men ingen mens ännu. Tempen stadig på 36.9 den siffran gäckar mig för den har jag aldrig sett. Alltid 36,8 till 37-37,1 före mens. Grundtemp 36.4.

• Lady K
    babydreams skrev 2016-11-15 08:26:50 följande:

Denna månad har varit så hektisk för mig och min sambo då vi nyligen flyttat, jag har tagit körkort osv så har inte hunnit tänka så mycket på bebisverkstaden. Vi myste runt ägglossning en eller två gånger bara mer än så var det inte. Igår var det BIM, men ingen mens. Tänkte att jag testar idag, för jag har ju ändå så himla många test hemma. Tog först ett sånt här billigt från testlagret, var inte ett dugg nervös för har ju inte känt något annorlunda. Trötthet kanske, men jag är ju jämt trött så det. var ju inget nytt. DIREKT när jag doppade det i kisset blev det två streck. Jag blev så chockad. Upp från sitsen snabbt som tusan och slet tag i ett digitalt, doppade det med. Stod Gravid 2+3. HELT OFATTBART. Vi har försökt sen juni, så på sjätte försöket fungerade det. I juli ska vi ha vårt första barn, om allt går som det ska!

Väckte sambon direkt och visade honom testen. Han blev lika glad som mig. Vi trodde något var fel på oss för att det aldrig hände något någon gång. Nu känns det så overkligt.. Är så glad! Vår dröm om ett barn ska förhoppningsvis gå i uppfyllelse ?

Håller tummarna för er andra nu att ni också ska plussa! :D grattis till er som redan plussat och styrkekramar till er som fått minus. Bättre lycka nästa gång <3

Gud vad roligt! Grattis!
  • 2017 bebis
    babydreams skrev 2016-11-15 08:26:50 följande:

Grattis vad roligt jag testar imorgon om mina tester kommer på post idag! -2bim idag
  • Anonym (Jojo)

Testade igår och det var negativt.. Är visserligen på bm-4 idag så det var ju något tidigt att testa. Hoppet finns ändå kvar!

• babydreams
    2017 bebis skrev 2016-11-15 09:30:20 följande:

Grattis vad roligt jag testar imorgon om mina tester kommer på post idag! -2bim idag

Håller tummar och tår för dig :)
  • babydreams
    Anonym (Jojo) skrev 2016-11-15 09:32:27 följande:

Testade igår och det var negativt.. Är visserligen på bm-4 idag så det var ju något tidigt att testa. Hoppet finns ändå kvar!

Håller tummarna för dig med! <3
Svar på tråden BIM november 2016