• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • Lilltiger84
    Kåtisroinen skrev 2016-11-15 08:12:03 följande:

BIM+2 o idag kom mensen :'(

Vad tråkigt Rynkar på näsan 

Jag håller tummarna att december är din månad och att det blir en fin julklapp då.. Flört

• 2017 bebis
    babydreams skrev 2016-11-15 09:32:27 följande:

Håller tummar och tår för dig :)

Tack
  • Anonym (Jojo)
    babydreams skrev 2016-11-15 09:33:19 följande:
    Håller tummarna för dig med! <3
    Tack snälla! Och stort grattis till plusset!
  • gosis
    babydreams skrev 2016-11-15 08:26:50 följande:

Denna månad har varit så hektisk för mig och min sambo då vi nyligen flyttat, jag har tagit körkort osv så har inte hunnit tänka så mycket på bebisverkstaden. Vi myste runt ägglossning en eller två gånger bara mer än så var det inte. Igår var det BIM, men ingen mens. Tänkte att jag testar idag, för jag har ju ändå så himla många test hemma. Tog först ett sånt här billigt från testlagret, var inte ett dugg nervös för har ju inte känt något annorlunda. Trötthet kanske, men jag är ju jämt trött så det. var ju inget nytt. DIREKT när jag doppade det i kisset blev det två streck. Jag blev så chockad. Upp från sitsen snabbt som tusan och slet tag i ett digitalt, doppade det med. Stod Gravid 2+3. HELT OFATTBART. Vi har försökt sen juni, så på sjätte försöket fungerade det. I juli ska vi ha vårt första barn, om allt går som det ska!

Väckte sambon direkt och visade honom testen. Han blev lika glad som mig. Vi trodde något var fel på oss för att det aldrig hände något någon gång. Nu känns det så overkligt.. Är så glad! Vår dröm om ett barn ska förhoppningsvis gå i uppfyllelse ?

Håller tummarna för er andra nu att ni också ska plussa! :D grattis till er som redan plussat och styrkekramar till er som fått minus. Bättre lycka nästa gång <3

Ett stort grattis!

Jag har med testat ned billiga tester och fått två streck, men inte starka, har beställt digitalt och hoppas få se samma resultat som du! ????

• Anonym (Emma)

Är det någon som fått negativt på predictor early (om nu märket har någon betydelse) på bim-5 & ändå varit gravid?

Vill inte tappa allt hopp ännu en gång, haha.

• Kåtisroinen
    Lilltiger84 skrev 2016-11-15 09:36:56 följande:

Vad tråkigt Rynkar på näsan 

Jag håller tummarna att december är din månad och att det blir en fin julklapp då.. Flört

Tack, det hoppas jag med! Har nog aldrig varit så knäckt i hela mitt liv Gråter ändå var det bara första försöket. Men jag var såå säker. Helt sjukt egentligen ju. 

Tyvärr så tror jag inte vi kommer få till det under december heller, min sambo är iväg med sitt jobb under långa perioder, kanske det som knäckte mig lite också, att chansen att vi ska få till det är väldigt små... Rynkar på näsan

Men decembertråden, hittar inte den. Någon som har en länk?
  • Mikaela321

Ni som väntar på BIM, vad har ni för symtom? Jag har BIM den 24e, har mensvärk o lite illamående, framförallt på kvällarna. Dagarna går så sjukt sakta när man väntar.

• äpplelina

Plussade idag!! Hade bim i torsdags/fredags och tog ett negativt RFSU i torsdag.. idag tisdag fick jag detta :) lycka till alla ni andra där ute!

Svar på tråden BIM november 2016