BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Har bim den 27/12. Känner mig konstig och det känns som om mensen har varit på väg i drygt en vecka nu, har dock inte dykt upp än. Frågan är om den ska bråka eller om det är något annat på gång. Om den nu ska komma denna månaden så kan den göra det nu. Men skulle inte förvåna mig om den kommer lagom till nyår då jag ska resa bort och då Vill jag inte ha den.
Typiskt bra juldag med fina besked! På femte försöket lyckades vi!
Var Me här i tråden förr innan jag slarvade bort mitt lösen men har nu fixat en ny användare .
Barn nr 2 och första försöket. ÄL 14/15 dec och har haft molvärk nästa varje dag sen dess. Dock knapp några flytningar. Illamående efter varje måltid men de kan lila gärna vara julstress..
Ska ta test 27 då jag är åter på hemma plan efter julfirande. Är då ÄL + 12
Har för mig att jag inte fick plus med sonen förens BIM.
Och där kom mensen idag. Ses i januarigruppen!
Fick mig mens igår :/

Var helt säker att ja inte var gravid. Är på bim-3 tog, tig test och det blev ett starkt plus direkt. Var tvungen att ta ett digitalt och där stod det gravid! Har tre dagar kvar till bim men hur är det möjligt att det står gravid 2-3 veckor?
Imorse satte mensen igång. Fick rosa flytningar på julafton, igår inget men tidigare imorse satte det igång.
Flyttar över till januari tråden.
Bim+1 ingen mens och inte gravid.. suck
Var helt säker att ja inte var gravid. Är på bim-3 tog, tig test och det blev ett starkt plus direkt. Var tvungen att ta ett digitalt och där stod det gravid! Har tre dagar kvar till bim men hur är det möjligt att det står gravid 2-3 veckor?