BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Är också på BIM-8 och har haft molvärk ända sen ÄL denna månaden, det gör ganska ont faktiskt och liksom "drar" eller "sticker" i tjejmagen, nedåt fiffi och bak i ryggen. Har inte känt såhär mellan ÄL och mens förut. Nån annan som känner igen? Kan det va nåt? Man blir ju galen av denna långa väntan!!! :)
Jag har också galen molvärk i livmoder och höger äggstock precis som du!
Spännande att vi är ett gäng med nästan samma BIM och även liknande symtom, alla måste lova att uppdatera här i tråden!
Ja det får vi göra! Jag tog ett sådant billigt test idag, som givetvis var negativt.. kommer inte kunna hålla mig.. kommer testa varje dag till den 30/12 hehe
Jag har köpt stickor från testlagret, testar ett om dagen som en stolle trots att det visar verkligen verkligen ingenting, det är som att teststrecket hånar en i all sin klarröda prakt, haha.
Jaja, molvärken fortsätter precis liks starkt som tidigare men börjar påminna mer om mensvärk, har dock aldrig varit gravid förut så har inga andra referenser.
Har BIM 30/12, men med dåligt tålamod så tog jag ett CB tidigt idag.....tycker mig se nåt, syns mer IRL! Vad ser ni? Ska såklart vänta ett par dgr o ta ett nytt men ja ni vet *hahaha*
BIM idag, negativt test, mensen kommer nog inatt eller imorn.
Grattis till er alla som plussat å fått världens bästa julklapp :)
God Jul på er! :)
Alltså, jag har mått lite illa nu ikväll.. kan ju iofs bero på mängder av julmat haha! Molvärken är kvar, känns som stickningar blandat med tryck mot magen. Hur känner ni andra? Grattis till er som plussat och god jul! <3
Nu har jag i tre dagar haft pytteliten blödning som endast har synts när jag torkat mig, dock ej varje gång. Fattar ingenting. Supernegativt gravtest imorse, bim -2 tror jag.