• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • fruthomsen
    Melvilida skrev 2016-12-26 08:38:02 följande:

Var helt säker att ja inte var gravid. Är på bim-3 tog, tig test och det blev ett starkt plus direkt. Var tvungen att ta ett digitalt och där stod det gravid! Har tre dagar kvar till bim men hur är det möjligt att det står gravid 2-3 veckor?

Härligt! Grattis :)
  • larssonc
    Karin Marie skrev 2016-12-26 09:39:58 följande:

Bim+1 ingen mens och inte gravid.. suck

Jag är på bim+ 2, ingen mens, hög temp och tokblankt test.. så irriterande när kroppen ska luras :(
  • Melvilida

Hade faktist inga symtom alls, men det var likadant med mina två andra barn.

Helt sjukt trodde verkligen inte att jag var gravid. Slutade med piller två månader sen. Haft en mens.

Är helt säker när jag hade ägglosnning så därför stämmer att det är bim-3.

Gjorde först clearblue plus och det blev starkt direkt. Har plussat med mina tidigare barn bim-4 dock mycket svagare och det har stått gravid 1-2 .

Så därför är det skumt att det står gravid 2-3 når jag har 3 dagar kvar till bim.

• Isvattenis

En fråga. 4 dagar efter min ÄL (tog äl test) så kändes de som om jag kissade på mig.
    När jag gick in på toan så hade jag en stor slemklymp i trosan (ursäkte) någon som varit med om det?

• polly82
    Isvattenis skrev 2016-12-26 13:17:00 följande:

En fråga. 4 dagar efter min ÄL (tog äl test) så kändes de som om jag kissade på mig.
    När jag gick in på toan så hade jag en stor slemklymp i trosan (ursäkte) någon som varit med om det?

Ja, förra månaden! Fick aldrig riktigt klarhet i vad det var dock. Nån annan som vet?
  • Linda2barnsmamma
    polly82 skrev 2016-12-26 14:15:22 följande:

Ja, förra månaden! Fick aldrig riktigt klarhet i vad det var dock. Nån annan som vet?

Vad jag förstått med dessa genomskinliga geleklumpar så är det kopplat till äl , eller oftast ialf. Vissa får det dagarna innan / under / efter äl :) sen kan man även få en sådan innan mensen kommer. Geleklumpen är som en propp.. vet inte om ja kan förklara på annat sätt.. haha men man kan "tappa" den innan mensen oxå :)

Men är den i dagarna runt äl så hör det antagligen till den

Kan dock även vara sperma som legat och klumpar ihop sig. Har själv varit med om det , men det är oftast direkt efter samlag :)
  • Karin Marie
    larssonc skrev 2016-12-26 09:59:26 följande:

Jag är på bim+ 2, ingen mens, hög temp och tokblankt test.. så irriterande när kroppen ska luras :(

Visst är det!! Usch.. trodde verkligen det hade tagit sig denna månad.. dock vet jag inte om jag hade äl någon gång. Men man blir så less..
  • YasQaz
    Melvilida skrev 2016-12-26 12:36:23 följande:

Hade faktist inga symtom alls, men det var likadant med mina två andra barn.

Helt sjukt trodde verkligen inte att jag var gravid. Slutade med piller två månader sen. Haft en mens.

Är helt säker när jag hade ägglosnning så därför stämmer att det är bim-3.

Gjorde först clearblue plus och det blev starkt direkt. Har plussat med mina tidigare barn bim-4 dock mycket svagare och det har stått gravid 1-2 .

Så därför är det skumt att det står gravid 2-3 når jag har 3 dagar kvar till bim.

Men grattis!! Sjukt glad för din skull!! Hmm de va konstigt att de stod 2-3 men du kanske räknade fel denna gången och hade äl tidigare dennna månaden :) men men gravid är du iallafall så de är ju positivt :)
  • Melvilida
    YasQaz skrev 2016-12-27 07:41:33 följande:

Men grattis!! Sjukt glad för din skull!! Hmm de va konstigt att de stod 2-3 men du kanske räknade fel denna gången och hade äl tidigare dennna månaden :) men men gravid är du iallafall så de är ju positivt :)

Tack! Är fortfarande chockad. Första barnet tig sig på första förökat efter pillerstop, andra tog det ca 8 månader. Och nu tredje andra försöket. Även om vi inte ansträngde oss.

Kände av äl så det är lite märkligt för då plussade jag äl+11 kan man säga och det stod 2-3 veckor. Men men jag är super glad!! :)
  • Mamma91a

Jag har BIM på torsdag men jag har en känsla som säger att tant röd kommer att dyka upp :'(

Svar på tråden BIM December 2016