• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • tomten12
    crx skrev 2016-12-20 09:16:04 följande:
    Hej tomten! :D

Ja det var 15,5 mm och det växer 1-1,5 mm per dag. Och lossar när det är ca 22 mm tyckte jag ha sa. Jag är extremt dålig på att minnas siffror men har för mig det var så. Han sa ca 5 dagar beroende på tillväxten. :)
    Okej.. Jag vet inte vad som stämmer men läst att det skall lossna ngn gång mellan 20-25mm.. ibland upp mot 30mm. Så det verkar lite olika. Men jag kanske släppte ett superägg då, för det var ju då jag fick som ett hugg i magen.. lite lite lite lite rosa på pappret samt värsta jävla geggklumpen som man kunde bygga broar till Berlin med.. Hade ändå kolla flytningarna varje dag sen VUL men inte hittat ngr riktigt " bra" men de kom då.. på måndagen. Sexade på kvällen där, så vi får väl hoppas att det tog sig..

Verkar ända ha en badass ÄL som beter sig smått anarkistiskt å kommer å går lite som den vill.
  • lisohl

Mensen kom idag, tre dagar sen. Nya tag nästa år. Lycka till allihop!

• Hallonfrossa

Här vart alla mina "streck" och + bara spök eller önsketänkande, idag började jag blöda och tempen sjönk under natten, så på't igen bara :)

Lycka till ni andra :)

• Khaleesi85

Min mens kom idag 2 veckor försent. Så får hoppas på en Julklapp i Januari istället :)

• Tussilago6
    HoppasPåEnTill skrev 2016-12-20 07:43:00 följande:

Ungefär så har jag också tagit. Har ÄL väldigt snart. Hoppas det tar sig den här gången.

Håller tummarna för dig!
  • Ruffs

Grattis till alla som plussat!!!
    Var en dag sen och har haft lite illamående senaste dagarna negativt test och nu kom en brunaktig blödning. Så antar att vi får ta nya tag. För om det varit nidblödning hade de vart tidigare.. Illamåendet kan ha me alla skumtomtar jag tryckt *smile* Får hoppa in i en januari tråd för oss som hoppas på ett + i slutet på januari

• Shea

Jag har bim den 22-24 men inga tecken på att något ska ha hänt i kroppen alls :/ Kan dock ha missat ÄL med två dagar så har väl inte varit optimalt heller. Det där med rosenrot låter spännande, ska också kolla upp!

• crx

Tycker mig se en svaaaaag skugga på dagens. Och ÄL testet nästan för starkt va för att vara så långt från ÄL och mens...!

Dock ingen temphöjning. :/

Förberedd på spökstreck och falska förhoppningar. ^^

• crx

Oj vad svagt ÄL test blev på bild. IRL betydligt starkare :D

Här är hcg testet men det kanske inte syns på uppladdning.

Måste tempen höjas vid grav? Jag har låg morgon temp men två decimaler högre än vanligt. Och sen väldigt hög temp em kväll än normalt. Är inte sjuk.

Svar på tråden BIM December 2016