BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Mensen kom idag, tre dagar sen. Nya tag nästa år. Lycka till allihop!
Här vart alla mina "streck" och + bara spök eller önsketänkande, idag började jag blöda och tempen sjönk under natten, så på't igen bara :)
Lycka till ni andra :)
Min mens kom idag 2 veckor försent. Så får hoppas på en Julklapp i Januari istället :)
Ungefär så har jag också tagit. Har ÄL väldigt snart. Hoppas det tar sig den här gången.
Grattis till alla som plussat!!!
Var en dag sen och har haft lite illamående senaste dagarna negativt test och nu kom en brunaktig blödning. Så antar att vi får ta nya tag. För om det varit nidblödning hade de vart tidigare.. Illamåendet kan ha me alla skumtomtar jag tryckt *smile* Får hoppa in i en januari tråd för oss som hoppas på ett + i slutet på januari
Jag har bim den 22-24 men inga tecken på att något ska ha hänt i kroppen alls :/ Kan dock ha missat ÄL med två dagar så har väl inte varit optimalt heller. Det där med rosenrot låter spännande, ska också kolla upp!
Tycker mig se en svaaaaag skugga på dagens. Och ÄL testet nästan för starkt va för att vara så långt från ÄL och mens...!
Dock ingen temphöjning. :/
Förberedd på spökstreck och falska förhoppningar. ^^

Oj vad svagt ÄL test blev på bild. IRL betydligt starkare :D
Här är hcg testet men det kanske inte syns på uppladdning.
Måste tempen höjas vid grav? Jag har låg morgon temp men två decimaler högre än vanligt. Och sen väldigt hög temp em kväll än normalt. Är inte sjuk.

Inser att jag inte längre har BIM i december utan i januari så jag hoppar över i den tråden. :)