• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • Madde9023

Har BIM 23/12 efter min andra omgång med Pergotime. Vet att man inte ska testa i förväg, men svårt att hålla sig. Idag BIM -2 var det i alla fall negativt fortfarande, så vi får väl se hur det går. Vore ju en fantastisk julklapp att få ett plus!

• fruthomsen
    Madde9023 skrev 2016-12-21 10:52:37 följande:

Har BIM 23/12 efter min andra omgång med Pergotime. Vet att man inte ska testa i förväg, men svårt att hålla sig. Idag BIM -2 var det i alla fall negativt fortfarande, så vi får väl se hur det går. Vore ju en fantastisk julklapp att få ett plus!

Känner också det vore en underbar julklapp att få, så jag önskar plussa senast fredag :)
  • Khaleesi85

Nån som kan länka till Januaritråden?

• Emmeliina

Har också tagit mitt första för denna perioden, så svårt stt hålla mig :D äl+9, så egentligen lite tidigt och tycker inte riktigt jag kan se nåt heller.
    Nicole 110322
  • Hallonfrossa
    Emmeliina skrev 2016-12-21 12:43:07 följande:

Har också tagit mitt första för denna perioden, så svårt stt hålla mig :D äl+9, så egentligen lite tidigt och tycker inte riktigt jag kan se nåt heller.

Tycker jag kan ana något! Ser lovande ut än så länge :)
  • larssonc

Alltså jag VET att utslag på äl test inte betyder att man är gravid och att det borde vara fullstarkt för att man ska kunna lita på det. Men man blir ju liiiiiite hoppfull. 

• larssonc

Ska givetvis bifoga bilderna med... Jämngraf och ganska starkt äl test. Bim på lördag. 

• metaphor

mensjävuln kom som ett brev på posten! nu börjar jag med rosenrot får se hur det går =)

• Hallonfrossa
    metaphor skrev 2016-12-21 19:23:52 följande:

mensjävuln kom som ett brev på posten! nu börjar jag med rosenrot får se hur det går =)

Då kör du och jag på samma taktik denna månaden :)
Svar på tråden BIM December 2016