BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Har BIM 23/12 efter min andra omgång med Pergotime. Vet att man inte ska testa i förväg, men svårt att hålla sig. Idag BIM -2 var det i alla fall negativt fortfarande, så vi får väl se hur det går. Vore ju en fantastisk julklapp att få ett plus!
Har BIM 23/12 efter min andra omgång med Pergotime. Vet att man inte ska testa i förväg, men svårt att hålla sig. Idag BIM -2 var det i alla fall negativt fortfarande, så vi får väl se hur det går. Vore ju en fantastisk julklapp att få ett plus!
Nån som kan länka till Januaritråden?

Har också tagit mitt första för denna perioden, så svårt stt hålla mig :D äl+9, så egentligen lite tidigt och tycker inte riktigt jag kan se nåt heller.
Alltså jag VET att utslag på äl test inte betyder att man är gravid och att det borde vara fullstarkt för att man ska kunna lita på det. Men man blir ju liiiiiite hoppfull.
Ska givetvis bifoga bilderna med... Jämngraf och ganska starkt äl test. Bim på lördag. 

mensjävuln kom som ett brev på posten! nu börjar jag med rosenrot får se hur det går =)
mensjävuln kom som ett brev på posten! nu börjar jag med rosenrot får se hur det går =)
Nån som kan länka till Januaritråden?