Maran73 skrev 2017-07-22 21:26:32 följande:
Synd att det inte hanns med, men det går nog fler tåg!

Japp, RUL nästa måndag, ska bli kul och förhoppningsvis ser det bra ut också...
Jo, behöver ett till rum, större badrum och aaabsolut TVÅ toaletter! Är SÅ trött på att inte kunna gå på toa på natten för att sonen står och duschar... Han är en extrem nattuggla. Plus att vi slåss om toan på morgnarna. Full size kyl/frys... sådana saker.

Sånt vi inte tänkte på när vi köpte nuvarande lägenhet, det där med toan t ex, kan vi passa på och "åtgärda" nu!
Jo visst går det fler tåg:)
Rul nästa måndag, åh så spännande! Det har gått så fort tycker jag, från det att ni bestämde er, och nu är du redan där, men kanske inte du tycker ;)
Jag är aptrött på allt här hemma...svärföräldrar är här och vi kommer ju överens men är så olika...hmm. Vi skulle ju leja bort en del av målningen, kanske hela tom, men nu har in sambo och svärisarna gaddat ihop sig så nu i skrivande stund ser jag bara skrevet på min sambo på en stege.
Undra om det finns målningsterapi?? Har yppat lite för svärmor idag att vi haft det kämpigt några år, men inga detaljer, så hon vet inte att vi kämpat med barn. Men nu är det mycket med försäljning av firma också så pust ! Behöver va själv känner jag...
Så du håller också på med försäljning nu då...kul men mycket å stå i, men kul å leta större ! Hoppas ni hittar nåt bra.