Maran73 skrev 2017-08-01 12:39:43 följande:
Hej! Jäkla husskrälle, att ta så mkt tid o fokus fr bebisfabriken...
Jaaa det känns verkligen fantastiskt, känslorna av lite... främlingskap (i brist på bättre ord) har nästan helt gett med sig, mannen börjar bli mer trevlig att umgås med, osv osv.

Härligt!
Hmmmm för ett halvår sedan började jag faktiskt tro på bebis igen, fanns liksom ingen anledning till att ÄD inte skulle funka, hade vi däremot fortsatt kämpa med mina gamla ägg?... Nääää....
27 december! De vet ju exakt när ägget blev befruktat, så de räknar efter det. Sen kan det ju ÄNDÅ bli tidigare, men senare får det inte bli pga min diabetes (och ÄD?), då sätter de igång förlossningen. Så bollen får helt enkelt gilla läget med en seeeeen födelsedag.
Japp, ut å måla igen;), nu drivs jag av att så fort det är klart, då kan jag babbla bebis med sambon ! Snart hälften gjort av sista målningen, pust! Hur går er försäljning då?
Ja, det viktigaste är ju att barnet är friskt, födelsedagen får man leva med :)
Förresten, på Ava Riga, fick ni se 16 kriterier av eran donator, yrke, utbildning osv, innan ni bestämde er? Veronika skickade nåt sånt att vi får göra det, men minns inte att ni gjorde det?? Kanske missuppfattade jag henne, att VI får välja 16 kriterier?