smurfen 11 skrev 2017-08-01 17:37:52 följande:
Japp, ut å måla igen;), nu drivs jag av att så fort det är klart, då kan jag babbla bebis med sambon ! Snart hälften gjort av sista målningen, pust! Hur går er försäljning då?
Ja, det viktigaste är ju att barnet är friskt, födelsedagen får man leva med :)
Förresten, på Ava Riga, fick ni se 16 kriterier av eran donator, yrke, utbildning osv, innan ni bestämde er? Veronika skickade nåt sånt att vi får göra det, men minns inte att ni gjorde det?? Kanske missuppfattade jag henne, att VI får välja 16 kriterier?
Skönt, snart färdigmålat!!! Sen får du väl ge honom någon dag el två att samla navelludd, men SEN går du till attack!
Fullt upp att plocka, rensa och fixa inför fotografering av vår lght, på fredag. Men städningen har vi lejt bort, hade aaaaldrig hunnit till fredag annars... Nu har jag iaf ÄNTLIGEN semester, sweet!
Säger som Undrande, om det var exakt 16 minns jag inte, men det var i alla fall minst ett 10-tal. Tror iof sig att de räknar sådant som ansiktsform i dessa, och då blir det ju en del. Yrke, intressen, kroppstyp (lr var det klädstorlek??) näsa/mun/tänder kommer jag ihåg, egna barn eller ej, använder/använder ej tobak/alkohol.. allergier? Samt då det som Undrande räknade upp. Det var en hel del! Inte ålder dock, men fick veta när vi frågade.