• mariama

BIM 17-24 november?

Hej! Är det någon mer som har BIM någon gång mellan 17 och 24 november? Kul att följas åt tills dess, själv har jag BIM runt 20 november. Vi kan väl skriva här och peppa varann? 

Vet att det finns BIM november-tråd men det vore kul att skapa lite sammanhållning i en mindregrupp där vi har BIM inom ganska liknande dagar :) Hör av er! :)

• Svar på tråden BIM 17-24 november?
  • Sally8585

Bim -2 och negativt på testet. Bilden nedan är från sonen på bim dagen 20 maj 2014. Så kanske jag är en låg hormonare! Hoppas ;) Vill bara ha vårt plus nu :D

• Anonym (Emma)
    Anonym (Bim 18:e) skrev 2016-11-14 11:55:30 följande:

Jag testade med early, fick som sagt minus! Men ska inte ha mens förrän fredag..

så hoppas liiiiite fortfarande.. tar inga äl tester heller, så är ju inte helt 100 på när jag hade äl..

Hoppas verkligen att det är något där inne som kan förklara mitt mående!

Åh okey, då kanske jag ska avvakta lite, har ju bim på lördag eller ev söndag.

Hoppas det jag med, jag ska hålla tummarna !!
  • AlexSthlm
    mariama skrev 2016-11-14 18:54:47 följande:

Är det någon mer än jag som planerar test imorgonbitti? :))

JAAAG! Haha! Vågade aldrig testa idag men imorgon så..!
  • Anonym (Emma)

Har läst lite om de här med att känna på livmoder tappen, aldrig tänkt på hur den har varit förut men vart nyfiken och kikade efter, tyckte att den kändes mjuk med nå hårdare inuti och långt ner, vet dock inte hur pass högt upp den ska vara men, den kändes nästan direkt.. är de mens på g då?

Någon som vet något mer om sånt här ? :)

• mariama
    AlexSthlm skrev 2016-11-14 19:00:20 följande:

JAAAG! Haha! Vågade aldrig testa idag men imorgon så..!

Åh spännande!! :) Då kan vi peppa varann! Vilken dag är du på då? Jag är på -3 eller 4 imorgon. Lite onödigt att testa tidigt egentligen men äh jag chansar!
  • AlexSthlm
    mariama skrev 2016-11-14 19:22:05 följande:

Åh spännande!! :) Då kan vi peppa varann! Vilken dag är du på då? Jag är på -3 eller 4 imorgon. Lite onödigt att testa tidigt egentligen men äh jag chansar!

Ja, det får vi göra! Jag har räknat om lite så är antingen på bim-2 eller -3 imorgon :)

Hoppas det blir fina plus! Annars har vi ju några dagar till på oss att hoppas :)
  • Too tiki
    Anonym (Emma) skrev 2016-11-14 19:12:38 följande:

Har läst lite om de här med att känna på livmoder tappen, aldrig tänkt på hur den har varit förut men vart nyfiken och kikade efter, tyckte att den kändes mjuk med nå hårdare inuti och långt ner, vet dock inte hur pass högt upp den ska vara men, den kändes nästan direkt.. är de mens på g då?

Någon som vet något mer om sånt här ? :)

Min tapp var hård förra månaden innan mens. Vet inte hur den var runt ÄL men denna månad är den mjuk men än så länge är jag bara på ÄL +3 så den kanske kan ändras och bli hård så småningom.
  • Anonym (Tredje gången gillt)

Jag tittar in här. Jag har bim imorgon 15/11 och har har känt på tappen förra månaden och denna månad och dom är ej desamma.

Förra månaden var den hård och medel inte hög och inte låg och när mensen kom så blev den så mjuk att det var som att trycka på en trasig ballong.

Men denna månad är den mjuk som läpparna väldigt låg och väldigt ovanlig.

Så frågan är om det är ett tecken eller om mensen kommer imorgon på morgonen ..

• Anonym (Emma)
    Anonym (Tredje gången gillt) skrev 2016-11-14 21:00:20 följande:

Jag tittar in här. Jag har bim imorgon 15/11 och har har känt på tappen förra månaden och denna månad och dom är ej desamma.

Förra månaden var den hård och medel inte hög och inte låg och när mensen kom så blev den så mjuk att det var som att trycka på en trasig ballong.

Men denna månad är den mjuk som läpparna väldigt låg och väldigt ovanlig.

Så frågan är om det är ett tecken eller om mensen kommer imorgon på morgonen ..

Hm spännande, undrar om de kan ligga någonting i de där med tappen..

Hoppas mensen håller sig borta för dig!

jag har bim den 19de, ev den 20de. Min kan ogillar också jämföras med läppar, men att de n va lite hård i nutid också..
Svar på tråden BIM 17-24 november?