varje skrev 2016-11-13 13:36:39 följande:
Hej båda!
Jag har bim samma dag och har också tagit äl test. Fick fast glad gubbe den 3.e november. Låg då två gånger. Tror inte det har tagit sig för mig denna månaden. Men era symtom låter helt klart som om det är något på gång! Kul att följas åt.
Hur är era flytningar just nu? (ursäkta). Mina trosor är som om jag har kissat på mig i flera dagar.
Då fick vi fast gubbe på samma dag, jag inbillar mig såklart att de inte kan ha blivit något eftersom vi inte låg varken på fredag eller lördag, det är.väl någon utav de dagarna man skulle ha haft äl..
Jag va på ett vul veckan innan äl för jag trodde att jag fått en cysta ännu en gång pga smärtan men de va inte fallet, gyn sa att jag hade väldigt många ägg blåsor och eftersom jag har regelbunden cykel så finns de stora chanser att bli gravid då..
Men då tycker jag ju att jag redan borde blivit det. Haha..
Får helt enkelt se, vill egentligen testa idag men vågar inte hoppas..
Jag försöker minnas hur de va när jag plussade med min dotter 2009, men kan inte minnas om de va före eller efter bim är. Men vet att det var extremt tidigt så jag fick hyperemesis gravidarum väldigt tidigt i graviditeten..
Jag håller tummarna för er båda också!!
Är det era första barn eller har ni sen innan?:)