• mariama

BIM 17-24 november?

Hej! Är det någon mer som har BIM någon gång mellan 17 och 24 november? Kul att följas åt tills dess, själv har jag BIM runt 20 november. Vi kan väl skriva här och peppa varann? 

Vet att det finns BIM november-tråd men det vore kul att skapa lite sammanhållning i en mindregrupp där vi har BIM inom ganska liknande dagar :) Hör av er! :)

• Svar på tråden BIM 17-24 november?
  • Malimari

Dagarna går så otroligt långsamt nu. BIM om en dryg vecka.. Undrar hur länge jag klarar att vänta innan man testar.. ;-P

• Anonym (Anonym nu i början ;))
    Malimari skrev 2016-11-12 22:01:09 följande:

Dagarna går så otroligt långsamt nu. BIM om en dryg vecka.. Undrar hur länge jag klarar att vänta innan man testar.. ;-P

Klara av att vänta?? Jag är ur usel på det testat dag 7 dagar innan negativt naturligt vis men kan inte hejda mitt testande ????
  • AlexSthlm

Bim-4 med CB tidiga test.. Vet inte om ni kan se nåt, jag ser det knappt själv :P Det kan vara en skugga, inbillning, färgrester, eller så kan det vara början på ett plus. Hur som helst så gav det mig tillräckligt mycket hopp för att jag ska ta mig till Apoteket och köpa fler test idag! :)
  • AlexSthlm

Förresten, tror ni att jag kan testa senare idag för att ev få ett plus som faktiskt syns? Eller måste jag vänta till imorgon?

• Anonym (Anonym nu i början ;))
    AlexSthlm skrev 2016-11-13 07:16:15 följande:

Förresten, tror ni att jag kan testa senare idag för att ev få ett plus som faktiskt syns? Eller måste jag vänta till imorgon?

Sen

Åå vad spännande hoppas på pluss nu då

Ja testa gör ett i kväll hormonerna stiger väll hela tiden. Klart det bästa är att vänta till i morgon men testoman som jag själv är hade jag gjort senare i dag om jag vart dig hahah

Lycka till
  • AlexSthlm
    Anonym (Anonym nu i början ;)) skrev 2016-11-13 09:35:42 följande:

Sen

Åå vad spännande hoppas på pluss nu då

Ja testa gör ett i kväll hormonerna stiger väll hela tiden. Klart det bästa är att vänta till i morgon men testoman som jag själv är hade jag gjort senare i dag om jag vart dig hahah

Lycka till

Tack!

Hoppas verkligen att det är nåt!

Haha, jag kommer nog hinna testa två gånger till idag innan sambon kommer hem vid sju ikväll, hoppas på ett starkare test att visa upp. Vill inte berätta nåt förrän jag vet säkert :)
  • mariama
    AlexSthlm skrev 2016-11-13 07:16:15 följande:

Spännande!!! :) Testa när som helst, men kan vara bra att inte ha kissat på länge då förstås :)
  • Anonym (Bim 18:e)

Hallå tjejer!

Hoppar in här med bim på fredag! 10:e försöket här.

Känner mig gravid, (har dock hänt förr). Men nu är det på ett annat sätt.

Mår diffust illa, vaknade inatt och mådde illa samt nu på förmiddagen.

Hade så ont i magen igår så natten på jobbet var körd, nu molande bara.

Ont i huvudet i ca en veckas tid.

Och jag kissar mycket oftare.

Jag vågar inte testa. Jag vill inte bli besviken igen. Man ska inte spekulera, men vad tror ni? Vågar jag hoppas?

Svar på tråden BIM 17-24 november?