• mariama

BIM 17-24 november?

Hej! Är det någon mer som har BIM någon gång mellan 17 och 24 november? Kul att följas åt tills dess, själv har jag BIM runt 20 november. Vi kan väl skriva här och peppa varann? 

Vet att det finns BIM november-tråd men det vore kul att skapa lite sammanhållning i en mindregrupp där vi har BIM inom ganska liknande dagar :) Hör av er! :)

• Svar på tråden BIM 17-24 november?
  • varje
    Anonym (Bim 18:e) skrev 2016-11-13 11:55:26 följande:

Hallå tjejer!

Hoppar in här med bim på fredag! 10:e försöket här.

Känner mig gravid, (har dock hänt förr). Men nu är det på ett annat sätt.

Mår diffust illa, vaknade inatt och mådde illa samt nu på förmiddagen.

Hade så ont i magen igår så natten på jobbet var körd, nu molande bara.

Ont i huvudet i ca en veckas tid.

Och jag kissar mycket oftare.

Jag vågar inte testa. Jag vill inte bli besviken igen. Man ska inte spekulera, men vad tror ni? Vågar jag hoppas?

Låter ju väldigt lovande! Hoppas verkligen att det blir ett plus. Tänker du vänta på bim ? Om jag hade varit du hade jag nog tagit det som ett plus, så länge det är inte är skengraviditet. Hoppas!
  • AlexSthlm

Tog nya tester efter att hållit mig i 6 timmar, ett RFSU som var helt blankt och ett lloyds tidiga test som det definitivt syns ett svagt rosa streck på. Så nu har jag fått två supersvaga streck på två testa tidigt-tester, hoppas det är riktiga plus!! Ska testa imorgonbitti med RFSU och se vad det säger :)

• Anonym (Anonym nu i början ;))

Ååå då har vi samma symtom bim på lördag och ett gravtest kvar som jag försöker hålla på tills iallafall i morgon. Men känner jag migsjälv kommer jag testa redan idag hahah men kämpar på

• Anonym (Emma)

Hej!

Jag har bim nu på lördag den 19, ev den 20de/11.

Jag började med cb äl test med dubbel hormon indikator den 26/10, den 27de började det med blinkande gubbe och efter 8 dagars testade fick jag en fast smiley den 3/11, trodde den inte skulle dyka upp alls. Vi hade sex ett par gånger fram tills den fasta symbolen och även samma dag som den visades.

Har varit skengravid de senaste månaderna så vågar inte tro att det blivit något denna gång heller, har dock förut inte varit helt säker på om vi har lyckats få till det under äl, detta var min första gång med äl test. I förrgår fick jag ett extremt hugg, eller rättare sagt 3-4 st, längst ner i magen på höger sida, gjorde verkligen superont. Lägg till extrem trötthet, mkt saliv i munnen, och lite huvudvärk och en annorlunda känsla i kroppen. Vad tror ni ? Vill inte bli besviken ännu en gång och är så trött på mig själv som inbillar mig så mkt varje månad !:/

• Anonym (Bim 18:e)
    AlexSthlm skrev 2016-11-13 12:19:01 följande:

Tog nya tester efter att hållit mig i 6 timmar, ett RFSU som var helt blankt och ett lloyds tidiga test som det definitivt syns ett svagt rosa streck på. Så nu har jag fått två supersvaga streck på två testa tidigt-tester, hoppas det är riktiga plus!! Ska testa imorgonbitti med RFSU och se vad det säger :)

När har du bim?
    varje skrev 2016-11-13 12:12:48 följande:

Låter ju väldigt lovande! Hoppas verkligen att det blir ett plus. Tänker du vänta på bim ? Om jag hade varit du hade jag nog tagit det som ett plus, så länge det är inte är skengraviditet. Hoppas!

Helst av allt skulle jag vilja åka till Apoteket nu och testa direkt, men vågar inte! :/

Vill inte bli besviken... så svårt!
  • Anonym (Anonym nu i början ;))
    Anonym (Emma) skrev 2016-11-13 12:42:14 följande:

Hej!

Jag har bim nu på lördag den 19, ev den 20de/11.

Jag började med cb äl test med dubbel hormon indikator den 26/10, den 27de började det med blinkande gubbe och efter 8 dagars testade fick jag en fast smiley den 3/11, trodde den inte skulle dyka upp alls. Vi hade sex ett par gånger fram tills den fasta symbolen och även samma dag som den visades.

Har varit skengravid de senaste månaderna så vågar inte tro att det blivit något denna gång heller, har dock förut inte varit helt säker på om vi har lyckats få till det under äl, detta var min första gång med äl test. I förrgår fick jag ett extremt hugg, eller rättare sagt 3-4 st, längst ner i magen på höger sida, gjorde verkligen superont. Lägg till extrem trötthet, mkt saliv i munnen, och lite huvudvärk och en annorlunda känsla i kroppen. Vad tror ni ? Vill inte bli besviken ännu en gång och är så trött på mig själv som inbillar mig så mkt varje månad !:/

Hej då har vi bim samma dag ???? när planerar du att testa?

Självklart finns chansen att du är gravid. Håller tummarna för dig

Har själv massa symtom men det hade jag förra månaden oxå och då va jag inte gravid hoppas det blir plus denna.månaden istället ????
  • AlexSthlm
    Anonym (Bim 18:e) skrev 2016-11-13 12:52:17 följande:

När har du bim?

Den 17/11, är på bim-4 idag.
  • Anonym (Emma)
    Anonym (Anonym nu i början ;)) skrev 2016-11-13 12:55:30 följande:

Hej då har vi bim samma dag ???? när planerar du att testa?

Självklart finns chansen att du är gravid. Håller tummarna för dig

Har själv massa symtom men det hade jag förra månaden oxå och då va jag inte gravid hoppas det blir plus denna.månaden istället ????

Hej va kul!!

Jag vet faktiskt inte, den extremt otåliga sidan utav mig hade helst velat testa dagen efter äl haha, men jag vet faktiskt inte, sugen att testa i morgon eller tisdag men är.lite feg också:p..

När har du tänkt att testa?

Tack och desamma!!

Vad har du för symptom? Jag är så skeptisk till mig själv eftersom man är inne på 6e månaden då man tror att man varit gravid haha.

Hoppas det är vår tur nu med att få en liten sommarbebis!:)

Kan jag testa idag med cb tidigt? Utan morgonurin? Är det ens värt att testa?

Svar på tråden BIM 17-24 november?