• mariama

BIM 17-24 november?

Hej! Är det någon mer som har BIM någon gång mellan 17 och 24 november? Kul att följas åt tills dess, själv har jag BIM runt 20 november. Vi kan väl skriva här och peppa varann? 

Vet att det finns BIM november-tråd men det vore kul att skapa lite sammanhållning i en mindregrupp där vi har BIM inom ganska liknande dagar :) Hör av er! :)

• Svar på tråden BIM 17-24 november?
  • anna7607
    Anonym (Bim 18:e) skrev 2016-11-14 07:47:34 följande:

Håller verkligen tummarna för dig, och oss alla!

Många pluss vill vi ha innan nov e slut.
  • Anonym (Emma)

Åååh sugen att köpa ett test idag och ta antingen idag eller i morgon, kanske onödigt idag dock eftersom jag redan gjort mig av med morgonurinen?

• Persson123

Äl +5... rosa flytningar idag.. samt en plötslig smärta vid livmodern som höll i sig ca timme. Någon som vet vad det kan vara eller om det är betydelse för något?

• Anonym (Bim 18:e)

Testade nyss! Minus....

Bim -4 är det bara glömma denna månad? Eller finns det hopp måntro?

• anna7607
    Anonym (Bim 18:e) skrev 2016-11-14 10:02:29 följande:

Testade nyss! Minus....

Bim -4 är det bara glömma denna månad? Eller finns det hopp måntro?

Absolut inte jag plussade bim+5 och hade bara negativa innan.
    anna7607 skrev 2016-11-14 10:07:20 följande:

Absolut inte jag plussade bim+5 och hade bara negativa innan.

Tack, lite hopp!

Nu väntar jag tills efter fredag med att testa! Blir bara besviken men är jag inte gravid så vettetusan hur ens kropp kan lura en på detta sätt..
  • Anonym (Emma)

Kul de inte hålla mig, köpte rfsu stickor på Ica. Fick ett negativt. Bim på lördag.. känns ledsamt men kunde ju inte räkna med annat egentligen då det står att man ska testa från beräknad dag för mens, och så använde jag inte morgon urin.. men vart ändå nedstämd i humöret nu :p

Använde dessa test när jag plussade med dottern

Anonym (Emma) skrev 2016-11-14 10:35:38 följande:

Kul de inte hålla mig, köpte rfsu stickor på Ica. Fick ett negativt. Bim på lördag.. känns ledsamt men kunde ju inte räkna med annat egentligen då det står att man ska testa från beräknad dag för mens, och så använde jag inte morgon urin.. men vart ändå nedstämd i humöret nu :p

Använde dessa test när jag plussade med dottern

Samma här, vart också något låg i humöret och det känns som att jag inte är gravid!

Mår dock illa av och till, typ attacker! Puh, magsjuka på gång kanske!
  • Anonym (Emma)

Ja fy vad låg man kan bli.. ska man chansa och köpa ett cb early kanske? Eller är de bara bortkastade pengar månntro.. kan ju inge svara på egentligen men man lever ju ändå på hoppet på något vis :)

Jag testade med early, fick som sagt minus! Men ska inte ha mens förrän fredag..

så hoppas liiiiite fortfarande.. tar inga äl tester heller, så är ju inte helt 100 på när jag hade äl..

Hoppas verkligen att det är något där inne som kan förklara mitt mående!

Svar på tråden BIM 17-24 november?