BF vår/sommar 2017 efter IVF
Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd
Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd
Jag tror jag tar tillbaka det jag skrev om tröttheten. Efter middagen däckade jag i soffan;) Blir nog en bättre dag i morgon :)
Idag var jag på ultraljud i v 11 och fick se den lilla röra sig och vifta och höra hjärtat slå. Magiskt på julafton ska vi berätta för nära å kära. Magen har ja också fått ordning på med laktulos och nåt piller som hette nåt med dikt... nåt. Iaf så fungerade det och jag är som en ny människa! Äntligen kan jag njuta av graviditeten
bara bra här, trött, ont och bränner i brösten, illamående, kryper i benen, växtvärk... toppen helt enkelt! Bättre än att inte ha några känningar alls.
Idag är vi 9+6 så går snart in i vecka 11.
Helt sinnessjukt trött hela tiden. Förstår inte hur jag ska orka jobba 100% till april (då mitt vikariat tar slut) eller längre (om jag för förlängt eller fast) . Illamåendet går verkligen upp och ner. Men tröttheten är värst just nu. Är i v11 (10+1). Inskrivning på torsdag och om 20 dagar nästa ultraljud! (13+0). Längtar :) drömmer så mycket också. Både mardrömmar och "bara" otroligt livliga drömmar. Men just nu är jag vaken och drömmer om att få sova :'D
Själv då??? :)
bara bra här, trött, ont och bränner i brösten, illamående, kryper i benen, växtvärk... toppen helt enkelt! Bättre än att inte ha några känningar alls.
Idag är vi 9+6 så går snart in i vecka 11.
mysigt! och vad kul att det är dags för rul så snart! runt två veckor kvar nu tills vi skall in för kub. Lite skrämmande pga av ålder och övervikt, men vi hoppas på det bästa! det bästa med det är ju att man får se den lilla igen
27+0. Tredje trimestern