BF vår/sommar 2017 efter IVF
Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd
Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd
Idag i vecka 21 (20+3) körde han ordentlig morgongympa och vi fick för första gången se rörelser utanpå. Lyckades fånga det på film när magen guppar och studsar av hans sparkar/rörelser. Magiskt <3
Skönt att han växer på sig :) Får man alltid ett TUL vid ivf graviditet? Har glömt att fråga min bm.
Nix.
Mitt första är för att jag är GBP-opererad.
Är det nu på måndag det är ultraljud igen? Mys:)
Hehe ni kommer nog överens om något bra :) Det jag märkte var att min man hade lite lättare att relatera till vad som bor där i efter vi fick veta kön och sen ännu mer efter att han fått känna sparkar. Ja det är mysigt att veta vad som gror där inne absolut <3
Ja Vincent är verkligen fint :) Åh älskar Lea!
Ja precis nu på måndag :)
Förhoppningsvis hehe. Okej!! :) vilken vecka är du i nu?
Ja. Vi har äntligen hittat två till namn vi båda gillar, carl och livia, så nu har vi två på pojknamn o fyra tjejnamn :p
Härligt :)
Vecka 21 går in i vecka 22 på onsdag :)
Jättefina namn ju! Skönt att ha två till varje kön :)
lycka till på ultraljudet, hoppas det går bra!
Tack! Så nervös! Men känns bra så hoppas känslan stämmer <3