BF vår/sommar 2017 efter IVF
Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd
Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd
Hej, jag undrar om det finns ngn FB grupp man kan gå med i? Har BF 3 augusti efter FET.
RUL nr 2 idag då bebis inte var så samarbetsvillig förra torsdagen. Hann bli lite nojjig! Allt såg jättefint ut och vi fick ett stort OK <3 Känner hans sparkar/buffar varje dag, supermysigt men har haft svårt att njuta ordentligt tills vi hade gjort detta rul. Firade med några söta bodys från newbie efteråt :) Är i vecka 19+2! 50% på tisdag! Tjoho :)
Hehe ja nu ska jag försöka njuta lite mer :) Spännande, det kommer gå så bra <3 Vilken vecka är du i då? Man ser så mycket på rul, helt otroligt. Hon zoomade in på hans läppar, näsa och näsborrar o där låg han o sög på sin lilla tumme <3
Hoppas allt går bra så du kan berätta :)
Kram
vad mycket det verkar ha hänt under jul och nyårs helgerna! Roligt med RUL, tyvärr har man ju rätt långt dit! Men grattis till alla ni som gjort det.
Nu är man tillbaka till verkligheten efter jul och nyår, hur går det för er alla?
Vad härligt att det såg bra ut idag!! :) Mysigt att känna bäbis! längtar ihjäl mig :) Går in i v13 på måndag.
Ja så skönt! Så om 10 dagar ul, o sen 53 till rul! Funderar på att boka in ett till efter rul, funderar på 3d. Får se vad sambon tycker :)
okej! :) jo då, blev rätt lugnt efter. Mysig jul, men juldagen spenderade vi dåliga båda två. Jag spydde som en räv och sambon mådde illa och hade ont i magen. För mig var det nog "bara" graviditeten som tur är. Och vi båda mådde bättre framåt kvällen.
Har ni funderat på/bestämt namn än? :)
Är då i vecka 19+0. Vad spännande att få se så mycket av den lille. Man såg ju inte så mycket på de senaste ul. Tycker dock att tiden går fortare nu, de första 12 veckorna gick rätt långsamt.
vad mycket det verkar ha hänt under jul och nyårs helgerna! Roligt med RUL, tyvärr har man ju rätt långt dit! Men grattis till alla ni som gjort det.
Nu är man tillbaka till verkligheten efter jul och nyår, hur går det för er alla?
imorgon går jag in i vecka 13(12+0). Har UL för KUB på måndag, så lite nervös inför det, men förhoppningsvis går det bra. annars är det som vanligt tycker jag med illamående, växtvärk, ryggont och allt det som fanns med förut.
hur länge skall du jobba deltid? Jag skall bara jobba månaden ut nu, sedan blir jag ledig ett bra tag framöver, så ser verkligen fram emot det. varje dag är det jobbigt att dra sig upp ur sängen för att ta sig till jobbet