BF vår/sommar 2017 efter IVF
Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd
Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd
Ultraljud idag, den lilla växer som den ska
Fick tom se hur den låg och viftade på armarna <3
Och imorgon har jag inskrivning på mvc. Känns som en dröm. En underbar dröm ![]()
det låter jättebra att du får det kollat. Lycka till!
Det är ok här, gick på ett till privat ultraljud idag. Bönan har växt till sig, dubblat på en vecka. Men dem kunde den här gången se att det finns mer blod som kommer komma ut, vilket är lite oroväckande för mig. Det är inte där den lilla är, utan alldeles utanför. Jag hoppas att det inte är något att oroa sig över, men lite blir det ju så, särskilt när läkaren inte såg något förra veckan, och nu så syns det klart och tydligt. Det positiva var ju faktiskt att jag fick höra hjärtat idag, och verkar som ett starkt ett! 167 slag i minuten, vilket jag inte hade förväntat mig! men en helt fantastisk känsla av att höra det!
Ultraljud idag, den lilla växer som den ska Fick tom se hur den låg och viftade på armarna <3
Och imorgon har jag inskrivning på mvc. Känns som en dröm. En underbar dröm
Var på gränsen till överstimulering men har också endometrios så kan vara den som bråkar alt en endometrioscysta. Men blir skönt att kolla upp iallafall! Ja i 6+4 gjorde vi ett vul o såg små hjärtslag! :)
nästa vecka. Sedan blir nästa på kub. Blir 3 långa veckor!!!
Okej hoppas allt ser bra ut! <3