• typjag

BF vår/sommar 2017 efter IVF

Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd

• Svar på tråden BF vår/sommar 2017 efter IVF
  • hope88
    jagkan skrev 2016-12-07 17:56:09 följande:

ja skulle egentligen slutat med lutinus i och med pluss, men jag har varit så nojig, och bm sade att jag kunde ta en om dagen om det fick mig att känna mig bättre till mods. Pratade med bm idag igen, så nu skall jag sluta med dem. Hon sade att dem gör egentligen ingen nytta när man är så pass långt gången, dem är ju mest till för implantationen.

i och med all växtvärk, så kom hungern med råge idag. Äter, blir mätt, sedan efter en halvtimme skriker magen igen.vart skall detta sluta!!!

Ja lika bra att sluta om du får blödningar när du använder dom. Är ju mest en extra trygghet för sig själv ändå. Hoppas du slipper blodet nu!

Mmm den där hungern ja :p
  • jagkan
    hope88 skrev 2016-12-08 09:46:23 följande:

Börjar bli mysigt med magen nu :) Vecka 17 (16+1) idag

HjärtaHjärtaHjärta
    har du börjat känna något ännu??
  • jagkan

jag satt och tittade runt på dessa graviditetsförsäkringar, men jag blir inte riktigt klok på dem. Funderar på folksam, men vilken är bäst egentligen?

• hope88
    jagkan skrev 2016-12-08 10:33:43 följande:

Känner små buffar nere vid naveln då och då men är fortfarande osäker på om det är bebis eller mina tarmar. Men det är en känsla som jag inte känt förut i alla fall :) Längtar till riktiga sparkar dock
  • hope88
    jagkan skrev 2016-12-08 10:33:43 följande:

Känner små buffar nere vid naveln då och då men är fortfarande osäker på om det är bebis eller mina tarmar. Men det är en känsla som jag inte känt förut i alla fall :) Längtar till riktiga sparkar dock
    jagkan skrev 2016-12-08 11:22:03 följande:

jag satt och tittade runt på dessa graviditetsförsäkringar, men jag blir inte riktigt klok på dem. Funderar på folksam, men vilken är bäst egentligen?

Rekommenderar denna sida www.konsumenternas.se/forsakring/olika-forsakringar/om-gravidforsakringar/jamfor-gravidforsakringar
  • jagkan
    hope88 skrev 2016-12-08 11:39:23 följande:
    jagkan skrev 2016-12-08 11:22:03 följande:

Rekommenderar denna sida www.konsumenternas.se/forsakring/olika-forsakringar/om-gravidforsakringar/jamfor-gravidforsakringar
    tack! skall kolla på den sidan
  • Humla85a
    hope88 skrev 2016-12-08 09:46:23 följande:

Börjar bli mysigt med magen nu :) Vecka 17 (16+1) idag

Åhhh vad fint <3
  • hope88
    Humla85a skrev 2016-12-08 14:13:33 följande:

Åhhh vad fint <3

Tack <3
  • chbw

Dagen började ju sådär. Någon med erfarenhet för jag har noll. Tog ett test idag, som blev två. De har blivit svagare. Försöker att inte få panik... senast jag testade var 7/12. Då var strecken exakt lika starka. Som innan... o då testade jag efter att ha hållt mig 1-2timmar, nu har jag hållt mig hela natten.. betyder det här något eller oroar jag mig i onödan? :(

Ska vara i 9+0 idag...

Svar på tråden BF vår/sommar 2017 efter IVF