BF vår/sommar 2017 efter IVF
Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd
Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd
åh vad härligt! vilken lättnad det är när man gått och oroat sig sådär också!
Blivit så orolig igen.. v 14+4. Har ändå känts okej sen ul i 13+0. Innerst inne känns det rätt okej men det här ytliga som skrapar på det sköra.. nästa ul är ju rul i slutet av februari. Har pratat med sambon och vi ska eventuellt boka ett extra ul till slutet av nästa vecka eller början på veckan efter.
Hur hade ni gjort?
Blivit så orolig igen.. v 14+4. Har ändå känts okej sen ul i 13+0. Innerst inne känns det rätt okej men det här ytliga som skrapar på det sköra.. nästa ul är ju rul i slutet av februari. Har pratat med sambon och vi ska eventuellt boka ett extra ul till slutet av nästa vecka eller början på veckan efter.
Hur hade ni gjort?
Hur hade ni gjort?
Ja verkligen.. Eller för mig är det inte så länge sen, knappt två veckor. Men har ju gjort 4 st hyfsat regelbundet (6+4, 9+1, 10+5 och 13+0) De två i mitten var ju på akuten pga smärta (första) och blödning plus smärta (andra).. Har ju ont mer eller mindre hela tiden men pga endometriosen kan jag inte riktigt avgöra vad som är okej smärta eller inte.. Funderat på o boka ett ul halvvägs till rul, men får se.. Vi ska troligen boka ett nånstans v26-30 (3d/4d) och det kostar rätt mkt. Vill också gärna veta om moderkakan ligger i framvägg, de sa de nämligen inte på ul sist och dum som jag är glömde jag att fråga.. Tror (hoppas iallafall :p) att min oro lugnar sig när jag börjar känna av bubblan <3