• KCEG

BIM 17-31 December

Startar en tråd, för att alla stora BIM Månader brukar bli så stora och lite röriga att hänga med i.

Jag har BIM den 20/12 och är inne på vårt 4:e försök för att lyckas bli gravida med vårt tredje busfrö. 

Hoppas fler har lust att följas åt för pepp och frågor i väntan på ÄL,BIM och allt annat. 

• Svar på tråden BIM 17-31 December
  • Tumvante

Jag hoppar ur här och in i en januaritråd. Mensen kom idag två dagar för tidigt.

Grattis till alla plus!

• polly82

Hur tidigt testar ni? Jag är sugen på att testa imorgon, BIM-3 men är rädd att det bara kommer visa blankt. Vill egentligen vänta till BIM men denna månad har jag haft annorlunda symptom. Hur gör ni andra?

• Zzing

Jag har BIM eller BIM+1 idag. Testade och fick se detta! Vågade testa Clearblues iom jag hade fått plus på en vanlig teststicka :)

• Emlin
    Zzing skrev 2016-12-27 09:40:25 följande:

Jag har BIM eller BIM+1 idag. Testade och fick se detta! Vågade testa Clearblues iom jag hade fått plus på en vanlig teststicka :)

Stort grattis!!
  • Isvattenis
    Zzing skrev 2016-12-27 09:40:25 följande:

Vet du varför jag inte ser din bild? Är inloggad
  • mamamallan
    larssonc skrev 2016-12-21 21:47:12 följande:
    Min systers kompis plussade inte förrän i v 8. Det är förvisso extremt sent men ändå. Den är bara 3 dagar sen så tror absolut inte det är omöjligt!:) du kanske är låghormonare och det tar ett tag för dig att komma upp i tillräckligt höga nivåer för att få ett utslag. Ge inte upp innan mensen kommer!
    Mensen kom denna gång, men nu tar vi nya tag! Hoppas på att det tar sig i januari eller februari, för sen vill vi vänta tills det inte blir en vinterbebis. Har 3 timmar till BB och i snöstorm känns det inte så kul..
  • lisohl
    mamamallan skrev 2016-12-27 11:49:56 följande:
    Mensen kom denna gång, men nu tar vi nya tag! Hoppas på att det tar sig i januari eller februari, för sen vill vi vänta tills det inte blir en vinterbebis. Har 3 timmar till BB och i snöstorm känns det inte så kul..
    Håller tummarna för er! Så tråkigt att en sån sak ska vara avgörande, men jag förstår hur du/ni tänker.
  • Zzing
    Emlin skrev 2016-12-27 10:15:40 följande:

Stort grattis!!

Tack! Får hoppas att den vill hålla sig där inne!
  • Zzing
    Isvattenis skrev 2016-12-27 10:44:43 följande:

Hmm, vet faktiskt inte :( Ser du bilderna med detta svar?
  • Zzing
    Isvattenis skrev 2016-12-27 10:44:43 följande:

Svar på tråden BIM 17-31 December