• KCEG

BIM 17-31 December

Startar en tråd, för att alla stora BIM Månader brukar bli så stora och lite röriga att hänga med i.

Jag har BIM den 20/12 och är inne på vårt 4:e försök för att lyckas bli gravida med vårt tredje busfrö. 

Hoppas fler har lust att följas åt för pepp och frågor i väntan på ÄL,BIM och allt annat. 

• Svar på tråden BIM 17-31 December
  • mariama
    ohhello skrev 2016-12-23 12:12:36 följande:

ÄL+13.

6:e försöket för ett syskon. Ammat mindre och varit duktig med att äta vitaminerna (multi kvinna + 100mg D-vitamin) varje dag. Är så glaaaaaad! Vill bara skrika ut det över hela världen!

Grattis!!! Känner igen ditt namn så vi har nog stött på varandra under några försök! Vi fick också plus den här månaden :) välkommen till BF september-tråden :)
  • ohhello
    mariama skrev 2016-12-23 12:19:28 följande:

Grattis!!! Känner igen ditt namn så vi har nog stött på varandra under några försök! Vi fick också plus den här månaden :) välkommen till BF september-tråden :)

Känner gen dig också! Grattis till ditt plus också! Härligt! Enligt olika appar är BF 30aug/2sep 2017 just nu beroende om man går på senaste mensen eller ÄL.
  • __Fundersam__

Hade ÄL förra fredagen och idag en vecka efter såg jag lite rosa/rött på pappret när jag varit på toa. Har haft mer flytningar än vanligt efter ÄL denna gång. Hoppas på att jag fick en nidblödning idag!

• emzerus

Jag är på äl+9 idag o tog ett predicor early gravtest imorse o tycker att jag skymtar något svagt där. Sist jag plussade var det precis samma...på äl+9 skymtade jag nåt svagt på detta test o sen vart det tydligare på äl+10. Jag är rädd att jag har för stora förhoppningar nu men att vifta bort tanken är omöjlig!

Åh vad jag hoppas kunna ge maken nästa julklappen imorgon <3

• anli00

Åhhh....jag vet ju att d egentligen är alldeles för tidigt men köpte ett CB tidigt-test igår o tänkte att jag testar sön eller mån. Jag ni vet hur d är o testar idag på BIM-6 o får fram nåt som kan verka vara eller? Syns bättre IRL
  • anli00
    Wilma000 skrev 2016-12-24 07:17:20 följande:

Mina symtom stämde! God jul allihopa!

Grattis till er, världens bästa julklapp
  • Wilma000
    anli00 skrev 2016-12-24 07:18:04 följande:

Åhhh....jag vet ju att d egentligen är alldeles för tidigt men köpte ett CB tidigt-test igår o tänkte att jag testar sön eller mån. Jag ni vet hur d är o testar idag på BIM-6 o får fram nåt som kan verka vara eller? Syns bättre IRL

Tycker att jag ser ett streck.. håller tummarna! :)
  • anli00
    Wilma000 skrev 2016-12-24 07:49:08 följande:

Tycker att jag ser ett streck.. håller tummarna! :)

Tack, hoppas innerligt att våran längtan gett resultat!
  • Lilili

Efter att ha mått illa i princip hela dagen igår, ÄL+9, steg hoppet om att jag kanske är gravid ändå. Eftersom ÄL-test även kan påvisa graviditet gjorde jag ett nu på morgonen, och det visade absolut ingenting. Endast ett kontrollstreck, det andra syntes inte alls... Så jag verkar inte ha några hormoner alls i kroppen just nu... =( Bara att vänta på mensen då.

Svar på tråden BIM 17-31 December