• KCEG

BIM 17-31 December

Startar en tråd, för att alla stora BIM Månader brukar bli så stora och lite röriga att hänga med i.

Jag har BIM den 20/12 och är inne på vårt 4:e försök för att lyckas bli gravida med vårt tredje busfrö. 

Hoppas fler har lust att följas åt för pepp och frågor i väntan på ÄL,BIM och allt annat. 

• Svar på tråden BIM 17-31 December
  • Isvattenis
    Zzing skrev 2016-12-27 13:11:29 följande:
    Haha nej jätte konstigt ???? kanske är min iPhone
  • anso83

Bim -2 :) (testade för två dagar sedan på eftermiddagen men då var det negativt)

Har hållit mig lite i bakgrunden i gruppen ;)

Hade äl 15/12 är lite i chock då vi endast fick till det dagen innan och att chansen "i min ålder" är 25% chans att det lyckas...men än kan mycket hända...

Håller tummarna för alla er andra som väntar... kram

• Isvattenis
    anso83 skrev 2016-12-27 16:28:06 följande:

Bim -2 :) (testade för två dagar sedan på eftermiddagen men då var det negativt)

Hade äl 15/12 är lite i chock då vi endast fick till det dagen innan och att chansen "i min ålder" är 25% chans att det lyckas...men än kan mycket hända...

Grattis tiden ggr om
  • polly82

Stort grattis!! :) Vad roligt!!
  • Zzing

Grattis! Har vi nog BF ganska nära varandra, jag har 2017-09-06!
  • Lilili

Så typiskt! BIM idag, och jag har fått feber under natten. Jag som tänkte att tempen skulle vara det som avslöjar om mensen är på väg... Den hade gått ner något i förrgår (ett par tiondelar), men igår hade den faktiskt inte fortsatt gå ner, utan snarare gått upp en tiondel, så då blev jag lite hoppfull. SÅ surt att inte kunna få någon indikation idag.

Jag känner mig i vilket fall fortfarande inte gravid. Men det känns inte heller som att mensen är på g. Ingen molvärk alls, och det brukar jag ha nåt dygn innan. Ska inte ta nåt test idag dock, utan vill vänta några dagar till. Som flera andra skrivit här tycker jag att ett negativt test är värre än mensen. Och det är ju inte heller gratis precis.

• Lilili

Nu har mensen kommit. Så besviken, även om jag var beredd på det denna gång.

• Flikkan92

Testade med clear blue testa-tidigt i morse och det var negativt. Är på BIM-1. Blir till att invänta mensen

Usch så besviken man blir

Svar på tråden BIM 17-31 December