• Sally8585

BIM 15-23 December!

Jag har BIM runt den 19 dec. Har ÄL nu typ. (Haha). Hoppas på en fantastisk julklapp! Någon som vill följas åt i en mindre tråd och diskutera alla möjliga symtom och inbillningar? (Jag är en sken-gravid-expert!! Fniss!) Jag är 31 år och sambon är 28. Detta kommer förhoppningsvis bli vårt andra gemensamma barn innan mina äggstockar går i graven av ålderdom ;)

HÄNG PÅ!

• Svar på tråden BIM 15-23 December!
  • Nacka11

Hej!! Jag har BIM 12/12, fick positivt på ÄL-test 30/11. Jag brukar alltid ha mensvärk/molandevärk från ÄL till mens, men nu känns ingenting. Så kanske något är på g :)

• Sally8585
    Nacka11 skrev 2016-12-04 01:05:12 följande:

Hej!! Jag har BIM 12/12, fick positivt på ÄL-test 30/11. Jag brukar alltid ha mensvärk/molandevärk från ÄL till mens, men nu känns ingenting. Så kanske något är på g :)

Åh så spännande! Hoppas! Jag tempar och ja, min kurva går bananas så här tror jag inte att det tagit sig. Men vem vet :) denna gången ska jag ej testa för tidigt ;)
  • Nacka11
    Sally8585 skrev 2016-12-04 09:38:27 följande:

Åh så spännande! Hoppas! Jag tempar och ja, min kurva går bananas så här tror jag inte att det tagit sig. Men vem vet :) denna gången ska jag ej testa för tidigt ;)

Det är just det, att hålla sig med att testa, så svårt!! :) Försökt länge?
  • Sally8585
    Nacka11 skrev 2016-12-04 11:54:10 följande:

Det är just det, att hålla sig med att testa, så svårt!! :) Försökt länge?

Haha exakt! Det är super svårt ;) Nä.. detta är första riktiga försöket. Men vi har legat oskyddat i ca 3 månader. Blir det inget plus nu så håller vi upp till nästa höst. Vi vill ha ett sommarbarn då våra 3 andra är födda i jan/feb :'D ni då?
  • Nacka11
    Sally8585 skrev 2016-12-04 11:56:54 följande:

Haha exakt! Det är super svårt ;) Nä.. detta är första riktiga försöket. Men vi har legat oskyddat i ca 3 månader. Blir det inget plus nu så håller vi upp till nästa höst. Vi vill ha ett sommarbarn då våra 3 andra är födda i jan/feb :'D ni då?

Vi bestämde oss i juli, så då slutade jag med P-ring. Men jag tror att det är första gången vi prickade in ÄL denna gång. Hade inte riktigt koll på den de första månaderna. Skulle också vilja ha ett sommarbarn :)
  • Sally8585
    Nacka11 skrev 2016-12-08 17:14:43 följande:

Hur går det? Någon symtom? :)

Vad spännande! Tror vi missade äl denna gång. :/ så det blir nog inget för oss detta år.
  • Hallonfrossa

Hej hej!

Här försöker vi få barn nr 5.

Tempa men tar inga äl tester så går lite på känn och tycker väll att jag borde haft äl nu någon gång, så bim borde vara runt 20:e :)

• Nacka11
    Hallonfrossa skrev 2016-12-08 20:05:36 följande:

Hej hej!

Här försöker vi få barn nr 5.

Tempa men tar inga äl tester så går lite på känn och tycker väll att jag borde haft äl nu någon gång, så bim borde vara runt 20:e :)

Spännande.
    Har du haft liknande symtom alla graviditeter eller har alla varit olika. ?
    Vi jobbar för första barnet, så jag letar symtom så jag blir knäpp.
  • Hallonfrossa
    Nacka11 skrev 2016-12-08 20:45:58 följande:

Spännande.

Har du haft liknande symtom alla graviditeter eller har alla varit olika. ?

Vi jobbar för första barnet, så jag letar symtom så jag blir knäpp.

Har väll haft vissa lika och nära olika, men det som alltid kommit är molvärk i rygg och ljumskar samt linde bröst.

De 2 senaste har jag även haft sjuk metallsmak i munnen.

:)
Svar på tråden BIM 15-23 December!