• Sally8585

BIM 15-23 December!

Jag har BIM runt den 19 dec. Har ÄL nu typ. (Haha). Hoppas på en fantastisk julklapp! Någon som vill följas åt i en mindre tråd och diskutera alla möjliga symtom och inbillningar? (Jag är en sken-gravid-expert!! Fniss!) Jag är 31 år och sambon är 28. Detta kommer förhoppningsvis bli vårt andra gemensamma barn innan mina äggstockar går i graven av ålderdom ;)

HÄNG PÅ!

• Svar på tråden BIM 15-23 December!
  • MammaTillTre96

Hoppar in här tjejer!

Har BIM den 21e så har haft/har ägglossning nu. i lördags (3e) visade sig vattniga och trådiga flytningar. Nu ikväll fick jag riktiga hugg och stickningar över blygdbenet samt i ryggen. påminner lite lite om molande men mer åt hugg. vet inte om det är äl, tillfälligt eller om det är något som pågår i magen min. vi får se! :)

Hoppas det går bra för er! <3

• Hallonfrossa
    MammaTillTre96 skrev 2016-12-09 00:50:03 följande:

Hoppar in här tjejer!

Har BIM den 21e så har haft/har ägglossning nu. i lördags (3e) visade sig vattniga och trådiga flytningar. Nu ikväll fick jag riktiga hugg och stickningar över blygdbenet samt i ryggen. påminner lite lite om molande men mer åt hugg. vet inte om det är äl, tillfälligt eller om det är något som pågår i magen min. vi får se! :)

Hoppas det går bra för er! <3

Känner igen det där, har fått det 2 ggr nu på 2 dagar.

Känns nästan som foglossning blandat med molvärk och påminner om smärta jag fick vid inplanttionen med minstingen.

Man kan ju hoppas att det är positivt :)

När har du bim?
  • MammaTillTre96
    Hallonfrossa skrev 2016-12-09 07:30:37 följande:
    Känner igen det där, har fått det 2 ggr nu på 2 dagar.

Känns nästan som foglossning blandat med molvärk och påminner om smärta jag fick vid inplanttionen med minstingen.

Man kan ju hoppas att det är positivt :)

När har du bim?

För mig höll i sig några timmar igår kväll/natt men nu är hugget/molandet borta. jag har BIM den 21e :)

Är 4e barnet på gång för mig och det enda jag har känt med dom andra graviditeterna är extremt molande i magen precis innan BM som fortsatt 2 veckor efter plus. Man vill ju så gärna tro och hoppas men man vill ju inte bli besviken! 

• rosaNejlikan

Hänger på här! Är 33 år och skild, har två barn sedan tidigare relation.
    Har hittat min stora kärlek i livet och vi har en stor barnlängtan. Har BIM 16/12. Första försöket, självklart hoppas vi, men enligt tidigare erfarenheter så har det aldrig lyckats första gången. 

Upplevde igår ilningar och stickningar från höger sida i livmoder.. Vaknat av molande mensvärk i morse.. nån typ av aktivitet är det ju. 
    Följer er andras symtom med spänning och hoppas på många plus i tråden!!

• Nacka11

Idag är de ÄL+8. Brukar ha mensvärk mellan ÄL och mens men inget alls har känts hittills, förutom korta stick ibland. Har fått lite bruna flytningar sen i förrgår, kan få det dagarna innan mens, men inte på det här settet. Smärtor i brösten, får jag också innan mens men tycker att det också är lite annorlunda. Lite svag halsbränna.
    BIM på mån-tis, sk försöka hålla mig med att testa tills dess. :)

• mariama

Hoppar in! Äl+5 här, BIM runt 18/12. Äter Apiforce den här cykeln och har hittills märkt av en tydligare äl och väldigt fin tempkurva än så länge! Så får vi väl se om det ger något annat resultat eller ej. Mindre känningar än normalt i lutealfasen också vilket känns skönt :)

Håller tummarna för oss alla :)

• Lillen 84

Hej!

Jag har bim nu på torsdag.

Jag testade idag negativt. Tidigt jg vet. Men kunde inte låta bli.

Mår skit bitvis. Molnvärk nertill i magen. Strålar ut i höfterna. Sen är jag vansinnigt öm i bröstvårtorna. Trött och bitvis illamående.

Hade ett mf förra månaden och lite samma symtom då. Testade med äl stickor när jag hade äl. Så vi har iaf prickat in hyfsat i närheten av den.

I övrigt vill jag bara veta eller om det är något annat fel på mig.

• Ammyloulou

Jag hakar gärna på! Första försöket och första barnet här, jag är 28 och sambon 30. Jag hade ÄL i helgen och körde för full kareta i sänghalmen! BIM på julafton, gissa om jag hoppas hoppas hoppas på att få slå in ett CB digitaltest som visar GRAVID i julklapp till sambon!! Flört 

• Snöbollen92

Hoppar in här :) försöker bli gravid med första barnet :) använder mig av Natural cycles och hade positiva äl-tester 30/11 och 1/12. BIM är beräknad 15/12. Min temp har varit högre efter ÄL och jag har haft ovanligt ont i brösten samt en molande värk ungefär vid äggstockarna. Blir även illamående till och från men känns ibland som man inbildar sig alla "symtom".

Idag fick jag rosaskimrande flytning (nidblödning??) så hoppas verkligen att det inte är mensen som är påväg. Men känns samtidigt för bra för att vara sant om jag verkligen skulle vara gravid. Vi slutade med preventivmedel i början av Juli men är första månaden med natural cycles.

Håller tummarna att ni andra får positiva svar när det är dags för gravtest. Jag själv får hejda mig själv från att testa allt för tidigt man är ju så otålig ????

• Emlin
    Ammyloulou skrev 2016-12-11 15:51:26 följande:

Jag hakar gärna på! Första försöket och första barnet här, jag är 28 och sambon 30. Jag hade ÄL i helgen och körde för full kareta i sänghalmen! BIM på julafton, gissa om jag hoppas hoppas hoppas på att få slå in ett CB digitaltest som visar GRAVID i julklapp till sambon!! Flört 

Ja fy fasiken va kul det hade varit!! Ska jag me göra om det blir positivt denna gång!
Svar på tråden BIM 15-23 December!