• Sally8585

BIM 15-23 December!

Jag har BIM runt den 19 dec. Har ÄL nu typ. (Haha). Hoppas på en fantastisk julklapp! Någon som vill följas åt i en mindre tråd och diskutera alla möjliga symtom och inbillningar? (Jag är en sken-gravid-expert!! Fniss!) Jag är 31 år och sambon är 28. Detta kommer förhoppningsvis bli vårt andra gemensamma barn innan mina äggstockar går i graven av ålderdom ;)

HÄNG PÅ!

• Svar på tråden BIM 15-23 December!
  • mickiprick
    Aspargus skrev 2016-12-13 08:19:45 följande:

Tycker inte alls det är knäppt! Har till och från funderat på att testa någon dag innan bim för att skynda på mensen för jag känner mig redan så uppgiven, haha... Håller tummarna för er! Jag blir 27 i februari, min sambo är 33!

Vad kul med fler i samma precus samma sits! Andra försöket första barnet alltså. Jag är 31 (praktiskt taget 32) och mannen 30. Lite nervigt att ha väntat länge med att försöka (vi har varit ihop väldigt länge).. Håller tummarna för er!!
  • Snöbollen92

Alltså nu känner jag mig väldigt förvirrad. Min mens var beräknad att komma först imorgon. Men i måndags så fick jag typ något som liknade att mensen var påväg men var ganska ljust i färgen typ rosa. Sen igår så blödde jag ordentligt typ som vanlig men. Har sedan några dagar efter ÄL haft väldigt ont i brösten och motvärn vid äggstockarna. Dessa symtom brukar oftast försvinna när mensen kommer men dom är fortfarande kvar. Idag så blödde det en del på morgonen men nu är det i princip helt borta! Brukar ha mens i ca 5 dagar i vanliga fall. Man börjar ju fundera varför det är såhär och om det verkligen är mens. Gud vad knäpp man blir av att den här bäbisverkstaden.

• Sally8585
    Snöbollen92 skrev 2016-12-14 22:39:23 följande:

Alltså nu känner jag mig väldigt förvirrad. Min mens var beräknad att komma först imorgon. Men i måndags så fick jag typ något som liknade att mensen var påväg men var ganska ljust i färgen typ rosa. Sen igår så blödde jag ordentligt typ som vanlig men. Har sedan några dagar efter ÄL haft väldigt ont i brösten och motvärn vid äggstockarna. Dessa symtom brukar oftast försvinna när mensen kommer men dom är fortfarande kvar. Idag så blödde det en del på morgonen men nu är det i princip helt borta! Brukar ha mens i ca 5 dagar i vanliga fall. Man börjar ju fundera varför det är såhär och om det verkligen är mens. Gud vad knäpp man blir av att den här bäbisverkstaden.

Ta ett test. Är det negstivt så är det mens. Kroppen kan bete sig konstigt när man är så förväntansfull :)
  • rosaNejlikan

Hej på er! Jag har BIM idag.. har mensvärk och har haft en molande stickande ilande värk i en vecka nu.. känner mig illamående på morgnarna och kvällarna.. känns som jag kanske överanalyserar mina upplevelser.. men längtar så efter ett +.

Vi ska vänta med att testa till måndag.. känns som mensen kan komma närsomhelst.

Hur mår ni?? Någon som ska testa snart??

• Lillen 84
    rosaNejlikan skrev 2016-12-16 09:28:45 följande:

Hej på er! Jag har BIM idag.. har mensvärk och har haft en molande stickande ilande värk i en vecka nu.. känner mig illamående på morgnarna och kvällarna.. känns som jag kanske överanalyserar mina upplevelser.. men längtar så efter ett +.

Vi ska vänta med att testa till måndag.. känns som mensen kan komma närsomhelst.

Har precis som du. Mår lika. Ska testa imorgon.
  • rosaNejlikan
    Lillen 84 skrev 2016-12-16 13:22:03 följande:
    Har precis som du. Mår lika. Ska testa imorgon.
    Spännande, håller tummarna!! 
  • EmmaB1988

Hoppar in här. Går på utredning. Har PCOS. Ätit Letrozol för 2a gången. BIM 21/12. Har känt av molvärk ända sen ÄL. Brukar dock ha det innan mens, men hoppas ju så innerligt på ett +. Jag är 28 och min sambo är 43. Han har en son sen tidigare och jag har inga barn. Egentligen ska man väl inte ha för höga förväntningar eftersom det är 2a gången med Letrozol. Men när man väl bestämt sej så har man ju inget tålamod.

• mickiprick
    rosaNejlikan skrev 2016-12-16 09:28:45 följande:

Samma här, idag har mensvärken kommit smygande precis som jag misstänkte. Har BIM först den 21a men jag brukar ha småblödningar några dagar innan så allt verkar som vanligt. Attans. Och så kommer vi vara bortresta under ÄL nästa gång också. Det går inte riktigt som jag hoppats det här. Jag hade hoppats få göra det här året fulländat med ett litet plus. Äsch, man kan inte få allt precis när man önskar det^^
  • MammaTillTre96

4 dagar kvar till BIM, känner just nu ingenting. lite tjo-hej i humöret men annars ingenting. tycker somsagt att jag haft lite molande i magen i snart 2 veckors tid men det kan vara mina krångliga tarmar som gör det också

väntar iallafall dessa 4dagar innan jag testar :)

Någon som fått plus än? :) <3 

• KCEG

BIM på tisdag, testade med CB testa tidigt och det blev negativt. Jag förstår inte hur man ska orka, man blir så deppig. Men hade iof mina aningar att det kunde bli så.. så min tanke var ju att få det svart på vitt för att inte mensen ska skjuta upp sig pga av att jag tror att jag är gravid men inte är det. Så sjukt hur man tänker... men så var det. Nu sitter jag här och bara känner att allt blev så dystert. Jag hade innerst inne hoppats på att plussa igen, innan vårt MA:s bf. 
    Fast så blir det inte nu... 
    Suck =( 

Hoppas på många andra fina plus här inne däremot och ett bra avslut på 2016!

Svar på tråden BIM 15-23 December!