• Sally8585

BIM 15-23 December!

Jag har BIM runt den 19 dec. Har ÄL nu typ. (Haha). Hoppas på en fantastisk julklapp! Någon som vill följas åt i en mindre tråd och diskutera alla möjliga symtom och inbillningar? (Jag är en sken-gravid-expert!! Fniss!) Jag är 31 år och sambon är 28. Detta kommer förhoppningsvis bli vårt andra gemensamma barn innan mina äggstockar går i graven av ålderdom ;)

HÄNG PÅ!

• Svar på tråden BIM 15-23 December!
  • metaphor
    KCEG skrev 2016-12-17 11:20:35 följande:

BIM på tisdag, testade med CB testa tidigt och det blev negativt. Jag förstår inte hur man ska orka, man blir så deppig. Men hade iof mina aningar att det kunde bli så.. så min tanke var ju att få det svart på vitt för att inte mensen ska skjuta upp sig pga av att jag tror att jag är gravid men inte är det. Så sjukt hur man tänker... men så var det. Nu sitter jag här och bara känner att allt blev så dystert. Jag hade innerst inne hoppats på att plussa igen, innan vårt MA:s bf. 
    Fast så blir det inte nu... 
    Suck =( 

Hoppas på många andra fina plus här inne däremot och ett bra avslut på 2016!

sådan jäkla hemsk känsla när man inte får det där efterlängtade plusset. :( Håller tummar & tår för att ni snart skall få erat plus!! =)
  • metaphor
    Annisens81 skrev 2016-12-17 21:16:43 följande:
    Åh ja det förstår jag:(. Beklagar verkligen:(!

Håller tummarna ????! Om inte mensen kommer inom kort så vet du ju ändå nästan ;)

Själv har jag några MF i ryggsäcken, så man tar aldrig något för givet.

Sitter på nålar mest hela tiden och vill gå in och testa, men är ju inte morgonurin nu heller... jag vet inte. haha. mitt blodsocker är snuskigt högt nu sedan igår, får inte ner det trots byte av ställe och allt. kanske har jag sådan tur att hormonerna nu är så höga för bebisens skull att sockret ligger högt för att kroppen är på helvarv. inte vet jag. jag vet faktiskt inte vad jag vill tro. :( 

nej, man lever ju med en ständig oro för att det skall bli samma sak igen... både ett positivt och ett negativt skulle göra mig orolig. är ändå vårat tionde försök.... :(

• Hallonfrossa
    Annisens81 skrev 2016-12-17 14:34:31 följande:

Hej! Kan jag haka på här? Är en tjej på 35, 4 barn.

Efter pillerstopp pga de gjorde jag mådde skit, så kan det vara så att vi kan ha prickat rätt. Planen att skaffa en till är vår önskan men först efter april nästa år????. Har BIM 22-23/12. Har i några dagar som mensvärk, hugg och stickningar i äggstockarna. Känsliga bröstvårtor och ont i svanken, längdryggen, samt kissig hela tiden! Har inte haft riktig mens på lääääänge så kommer ej ihåg exakt skillnad. Alla graviditeter har varit olika med??.

När kan man testa som tidigast?????

Har ni 4 och ska skaffa nr 5?

I så fall är vi i samma sits :)

Har samma symtom oxå såg jag :)
  • Annisens81
    Hallonfrossa skrev 2016-12-17 22:17:35 följande:

Har ni 4 och ska skaffa nr 5?

I så fall är vi i samma sits :)

Har samma symtom oxå såg jag :)

Stämmer:) vad roligt :D!
  • Annisens81
    metaphor skrev 2016-12-17 21:27:31 följande:

Sitter på nålar mest hela tiden och vill gå in och testa, men är ju inte morgonurin nu heller... jag vet inte. haha. mitt blodsocker är snuskigt högt nu sedan igår, får inte ner det trots byte av ställe och allt. kanske har jag sådan tur att hormonerna nu är så höga för bebisens skull att sockret ligger högt för att kroppen är på helvarv. inte vet jag. jag vet faktiskt inte vad jag vill tro. :( 

nej, man lever ju med en ständig oro för att det skall bli samma sak igen... både ett positivt och ett negativt skulle göra mig orolig. är ändå vårat tionde försök.... :(

Ja sockret kan ju bli lite högre har jag hört:)! Men även av stress!

Förstår dig! Testa när du är redo :)!
  • metaphor
    Annisens81 skrev 2016-12-18 12:47:32 följande:
    Ja sockret kan ju bli lite högre har jag hört:)! Men även av stress!

Förstår dig! Testa när du är redo :)!
    Testade imorse. negativt =) men tempen var högre än nånsin. =) menmen.... mensen kommer väl som ett brev på posten =)
  • Annisens81
    metaphor skrev 2016-12-18 16:41:36 följande:
    Testade imorse. negativt =) men tempen var högre än nånsin. =) menmen.... mensen kommer väl som ett brev på posten =)
    Åh! Om inte så testa igen:)!
  • Hallonfrossa
    Annisens81 skrev 2016-12-18 12:44:45 följande:

Stämmer:) vad roligt :D!

Ja!

Såg att din testat lite du med :)

Fått något positivt?

När är bim?
  • Hallonfrossa
    metaphor skrev 2016-12-18 16:41:36 följande:

Men nej vad synd, men bara att testa vidare om någon dag :)
  • metaphor
    Annisens81 skrev 2016-12-18 19:12:30 följande:
    Åh! Om inte så testa igen:)!
    känns ju som att det redan borde vara ett plus BIM+2. är nog progesteronkrämen som gör sitt till...
Svar på tråden BIM 15-23 December!