• Sally8585

BIM 15-23 December!

Jag har BIM runt den 19 dec. Har ÄL nu typ. (Haha). Hoppas på en fantastisk julklapp! Någon som vill följas åt i en mindre tråd och diskutera alla möjliga symtom och inbillningar? (Jag är en sken-gravid-expert!! Fniss!) Jag är 31 år och sambon är 28. Detta kommer förhoppningsvis bli vårt andra gemensamma barn innan mina äggstockar går i graven av ålderdom ;)

HÄNG PÅ!

• Svar på tråden BIM 15-23 December!
  • metaphor
    Hallonfrossa skrev 2016-12-18 19:16:05 följande:
    Men nej vad synd, men bara att testa vidare om någon dag :)
    känns ju som att det redan borde vara ett plus BIM+2. är nog progesteronkrämen som gör sitt till... :((((
  • Hallonfrossa
    metaphor skrev 2016-12-18 19:17:32 följande:

känns ju som att det redan borde vara ett plus BIM+2. är nog progesteronkrämen som gör sitt till... :((((

Kan vara så, är du helt säker på bim?

Jag trodde jag var de med senaste barnet men fick inte + förens på bim+12, visade sig att äger lossnat senare och sedan svävat runt i typ maxtid innan det borrade in sig, otroligt frustrerande!

Lagom tills jag gav ip kom det ett + :)
  • metaphor
    Hallonfrossa skrev 2016-12-18 19:21:21 följande:
    Kan vara så, är du helt säker på bim?

Jag trodde jag var de med senaste barnet men fick inte + förens på bim+12, visade sig att äger lossnat senare och sedan svävat runt i typ maxtid innan det borrade in sig, otroligt frustrerande!

Lagom tills jag gav ip kom det ett + :)
    Nja, jag är väl inte helt säker på BIM heller. 29,4 plus minus 1,4 säger NC. Jaha, kan dem göra så? kanske är möjligt? men det ser ju ut på grafen som att jag haft en implantationsdip? Jag hoppas verkligen men blir så himla nedstämd och ledsen när det på testet står "inte gravid" så hemskt och känns som det blir upptryckt i ansiktet liksom. menmen, får tänka positivt, en månad till att rida och tävla mina hästar.... haha =)
  • KCEG
    metaphor skrev 2016-12-17 21:24:53 följande:
    sådan jäkla hemsk känsla när man inte får det där efterlängtade plusset. :( Håller tummar & tår för att ni snart skall få erat plus!! =)
    Tack!
    Jag hoppas det jag med. En vacker dag blir väl vår tur. Man måste tro på det iaf. Men känner att mensen är på antåg nu så det lär bli nästa år. 

2016 blev inte som jag tänkt mig kan man säga.....
  • Annisens81
    metaphor skrev 2016-12-18 19:17:17 följande:
    känns ju som att det redan borde vara ett plus BIM+2. är nog progesteronkrämen som gör sitt till...
    Ah ja, den kan ju skjuta på mensen. Hur mår du annars med den?

Tänkte prova den där krämen, precis beställt inför nästa ÄL :)!
  • metaphor
    KCEG skrev 2016-12-18 19:27:03 följande:
    Tack!
    Jag hoppas det jag med. En vacker dag blir väl vår tur. Man måste tro på det iaf. Men känner att mensen är på antåg nu så det lär bli nästa år. 

2016 blev inte som jag tänkt mig kan man säga.....
    jo tack, hopplös väntan. vi har försökt tio cyclar nu :(
  • metaphor
    Annisens81 skrev 2016-12-19 07:00:48 följande:
    Ah ja, den kan ju skjuta på mensen. Hur mår du annars med den?

Tänkte prova den där krämen, precis beställt inför nästa ÄL :)!
    jag har lite graviditetssymptom. eller ja, den ger ju symptom på ökade hormoner - vilket den ju faktiskt ger. frossa ibland, lite illamående som slår till å från, humörsvängningar, igår försökte gubben få igång mig i typ en timme, inte ett dugg jävla kåt... så har jag bara vart när jag tidigare vart gravid... suck. men inget plus på stickan. skitjobbigt. BIM+3 idag. =) och tempen fortsätter stiga, kan den stiga såhär även om man smörjer progesteronkräm? är det vanligt? någon som vet??
    Inte varit över 36,8 tidigare :S

• Annisens81
    Hallonfrossa skrev 2016-12-18 19:15:07 följande:
    Ja!

Såg att din testat lite du med :)

Fått något positivt?

När är bim?
    Jag har testat, tror på spökstreck:/. Har bim 22-23/12. Ska testa då :)

SJ?
  • Annisens81
    metaphor skrev 2016-12-19 12:43:36 följande:
    jag har lite graviditetssymptom. eller ja, den ger ju symptom på ökade hormoner - vilket den ju faktiskt ger. frossa ibland, lite illamående som slår till å från, humörsvängningar, igår försökte gubben få igång mig i typ en timme, inte ett dugg jävla kåt... så har jag bara vart när jag tidigare vart gravid... suck. men inget plus på stickan. skitjobbigt. BIM+3 idag. =) och tempen fortsätter stiga, kan den stiga såhär även om man smörjer progesteronkräm? är det vanligt? någon som vet??
    Inte varit över 36,8 tidigare :S

Okej, livrädd att få värre pms av den haha!

Tror att krämen kan påverka lite. Men hur mycket vet jag ej:/.

Testa igen om ett par dagar:)?
  • Hallonfrossa
    Annisens81 skrev 2016-12-19 18:33:39 följande:

Jag har testat, tror på spökstreck:/. Har bim 22-23/12. Ska testa då :)

SJ?

Jo har testat lite och fått tydliga (enligt mig) på testa tidigt, men avvaktar till efter jul nu om inte mensen kommit och testar igen.
Svar på tråden BIM 15-23 December!