• Sally8585

BIM 15-23 December!

Jag har BIM runt den 19 dec. Har ÄL nu typ. (Haha). Hoppas på en fantastisk julklapp! Någon som vill följas åt i en mindre tråd och diskutera alla möjliga symtom och inbillningar? (Jag är en sken-gravid-expert!! Fniss!) Jag är 31 år och sambon är 28. Detta kommer förhoppningsvis bli vårt andra gemensamma barn innan mina äggstockar går i graven av ålderdom ;)

HÄNG PÅ!

• Svar på tråden BIM 15-23 December!
  • metaphor
    Annisens81 skrev 2016-12-19 18:36:07 följande:
    Okej, livrädd att få värre pms av den haha!

Tror att krämen kan påverka lite. Men hur mycket vet jag ej:/.

Testa igen om ett par dagar:)?
    ja, jag tänkte det. om tempen håller i sig så. idag har jag dock varit mer kissnödig än vanligt, så mensen kanske kommer =)
  • rosaNejlikan

BIM 16/12.. testade idag vid lunch.. test negativt.. men fortfarande ingen mens.. 
    Jobbigt.. bara gå att vänta på mensen :( 

Håller tummarna för er andra!!

• MammaTillTre96

BIM idag, inga tecken på mens förutom mitt humör men känner mig heller inte gravid. har väldigt mycket flytning dock och jag brukar inte ha en enda finne bara en enstaka vid mens. men har fått en massa småfinnar/knottriga grejer runt munnen och kinderna och axlarna

• Villjusågärna

Jag har också BIM idag. Hoppet är det sista som lämnar men jag tror att min mens är på väg. Håller tummarna för er!

• MammaTillTre96

Digitalt cb som återigen visade negativt denna gång. Blir så ledsen. Det är trots allt bara andra försöket för oss men vi har varit oskyddade i 2,5år och inget har hänt. Har själv 3 barn sen innan som är födda tätt men min fästman har inga. Jag tror inte detta kommer gå alltså :(

• Hallonfrossa

Här vart alla mina "streck" och + bara spök eller önsketänkande, idag började jag blöda och tempen sjönk under natten så på't igen bara :)

Lycka till ni andra :)

• anna7607
    rosaNejlikan skrev 2016-12-19 21:58:25 följande:

BIM 16/12.. testade idag vid lunch.. test negativt.. men fortfarande ingen mens.. 

Jobbigt.. bara gå att vänta på mensen :( 

Håller tummarna för er andra!!

Bim den 17 ingen mens här heller och inget pluss. Min mens e som en kl suck
  • Rosenblad
    Annisens81 skrev 2016-12-19 18:36:07 följande:

Okej, livrädd att få värre pms av den haha!

Tror att krämen kan påverka lite. Men hur mycket vet jag ej:/.

Testa igen om ett par dagar:)?

Vad använder man krämen till? Smörjer ni den på magen då eller och varför? Blev nyfiken! Är desperat nu :/
  • Annisens81
    Rosenblad skrev 2016-12-20 16:58:01 följande:
    Vad använder man krämen till? Smörjer ni den på magen då eller och varför? Blev nyfiken! Är desperat nu :/
    "ProgesterAll kan som exempel användas för följande besvär: Infertilitet, Missfall, Oregelbunden mens, Endometrios, PCOS, PMS, klimakteriebesvär och riklig mens. Produkten används också t.ex. av kvinnor i klimakteriet som besväras av vallningar, nattsvettningar och sömnproblem."

Smörjs där huden är tunn :).

Hjälper till att få en bra hormonbalans så som jag förstått det.

Ska testa den :)
  • Annisens81
    metaphor skrev 2016-12-19 19:17:32 följande:
    ja, jag tänkte det. om tempen håller i sig så. idag har jag dock varit mer kissnödig än vanligt, så mensen kanske kommer =)
    Spännande :)!
    Själv fick jag negativt på testa tidigt idag. Bim -1 eller 2. Då väntar på mensen nu
Svar på tråden BIM 15-23 December!